کد خبر : 17740
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰:۱۳

مدیرکل کتابخانه‌های گیلان: محفل مشاعره ترنم باران در کتابخانه‌های عمومی گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های گیلان: محفل مشاعره ترنم باران در کتابخانه‌های عمومی گیلان برگزار می‌شود
اولین دوره رویداد مشاعره کتابخانه های عمومی استان گیلان با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و اداره آموزش و پرورش استانه برگزار می‌شود.

به گزارش پویشگران گیل:
یاسر تقوی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان از برگزاری اولین مشاعره کتابخانه های عمومی استان گیلان تحت عنوان “ترنم باران” در آستانه فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب، کتابخوانی و کتابدار خبر داد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با اعلام این خبر با اشاره به استقبال شعرا، چهره های فرهنگی و علاقمندان به شعر و ادب در محافل ادبی کتابخانه های عمومی برگزاری اولین مشاعره در این مجموعه را به منظور ایجاد رقابت بین دوستداران شعر و ادب فارسی عنوان کرد.
تقوی همچنین با دعوت از همه علاقمندان به شعر گفت: در فراخوان مشاعره ترنم باران کتابخانه های عمومی استان گیلان دوستداران شعر و ادب می توانند تا روز یکشنبه (14) آبان ماه سال جاری با ارسال مشخصات خود شامل نام و نام خانوادگی، شماره تماس و محل سکونت خود از طریق پیامک به شماره همراه 09117652500 در این رویداد فرهنگی مشارکت نمایند.
وی افزود: علاقه مندان در همه گروه های سنی امکان شرکت در این مشاعره را داشته و شرکت عموم در این رویداد آزاد می باشد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در ادامه به زمان برگزاری مرحله مقدماتی این مشاعره نیز اشاره کرد و گفت: مرحله مقدماتی رویداد مشاعره اداره کل کتابخانه های عمومی استان روز پنجشنبه (18 آبان) در رشت برگزار و نفرات برتر این مرحله معرفی خواهند شد.
یاسر تقوی در پایان اظهار داشت: اولین دوره رویداد مشاعره کتابخانه های عمومی استان گیلان با همکاری مشترک اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان و اداره آموزش و پرورش استانه برگزار می‌شود.

منبع: روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.