کد خبر : 17617
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲ - ۶:۴۹

مدیرکل بهزیستی گیلان:کسب هر موفقیتی از سوی ورزشکاران در سایه تلاش و پشتکار به دست می‌آید

مدیرکل بهزیستی گیلان:کسب هر موفقیتی از سوی ورزشکاران در سایه تلاش و پشتکار به دست می‌آید
سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان با صدورپیامی، افتخار آفرینی ورزشکاران ارزنده گیلانی در بازیهای پارا آسیایی هانگژوی چین را تبریک گفت.

به گزارش پویشگران گیل:
سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان،در پی کسب مدال طلای مهدی پوررهنما در پارا تکواندو ، مدال نقره محسن بختیار در پارا وزنه برداری، مدال برنز سامان رضی در پارا وزنه برداری، مدال برنز مریم عبدالله پور و مهدیه حسینی در پارا تکواندو و مدال طلای میثم علیپور و نقره مهری فلاحی با تیم ملی والیبال نشسته ایران و مدال نقره مرتضی رمضانی با تیم ملی فوتبال نابینایان در بازی‌های پارا آسیایی هانگژوی چین پیامی صادر نمود.
متن پیام تبریک مدیرکل بهزیستی گیلان به شرح ذیل است:
“بسمه تعالی”
کسب هر موفقیتی از سوی ورزشکاران مطمئنا در سایه تلاش و  پشتکار به دست می‌آید و درخشش ورزشکارانی با شرایط جسمانی ویژه در میادین ورزشی نشان دهنده آن است که از همت والا و اراده ای آهنین برخوردارند و در زندگی هیچگاه دست از تلاش بر نمی‌دارند و با امید و توکل بر خدا مسیر موفقیت را طی می‌کنند و بر بلندای قله‌های افتخار و عزت می‌ایستند.
این افتخار آفرینی‌ها از سوی ورزشکاران توانخواه قطعا نزد اهالی ورزش و عموم جامعه بسیار ارزشمند است و همواره شایسته تقدیر و قدردانی هستند.
لذا اینجانب کسب عناوین برتر و درخشش  ورزشکاران گیلانی و ارزشمند کاروان جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بازیهای آسیایی هانگژوی چین را به این عزیزان، خانواده‌های گرامیشان، مربیان و اهالی ورزش گیلان و ایران و خانواده بزرگ بهزیستی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال برای تمامی ورزشکاران توانخواه، سلامتی و موفقیت‌های بیشتر در میادین ورزشی را خواستارم.

سیدمهدی خدمت بین دانا
مدیرکل بهزیستی استان گیلان

منبع: روابط عمومی بهزیستی گیلان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.