کد خبر : 17300
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۷

رییس هیات نجات غریق و غواصی گیلان:آمار غرق‌شدگان در گیلان کاهش ۷۵ درصدی داشت

رییس هیات نجات غریق و غواصی گیلان:آمار غرق‌شدگان در گیلان کاهش ۷۵ درصدی داشت
هاشم اسماعیلی:افزایش تعداد ناجیان غریق و آگاه سازی مردم آمار غریق در استان منجر به موفقیت گیلان شده است.

به گزارش پویشگران گیل:
رییس هیات نجات غریق و غواصی گیلان از کاهش ۷۵ درصدی آمار غرق شدگان در این استان خبر داد و گفت: آموزش و آگاه سازی مردم در کاهش آمار غریق بسیار موثر بوده است.
هاشم اسماعیلی در آیین تجلیل از منجیان نمونه و ایثارگر گیلان ضمن تبریک ولادت امام حسن عسگری (ع) اظهار کرد: با تلاش همه مسئولان و تلاش ناجیان غریق منجر به کاهش ۷۵ درصدی آمار غرق شدگان در گیلان شد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته ۴۵ نفر در سواحل گیلان غریق شدند، افزود: همه تلاش ما بر این است که خانواده‌ای عزادار نشود و یا با خاطره‌ای بد گیلان را ترک نکندلذا امسال با تلاش‌های انجام شده این تعداد به ۱۰ نفر کاهش پیدا کرد.
اسماعیلی با اشاره به اینکه با پای کار بودن ناجیان غریق ۴۷۰ نفر از غرق شدگی نجات پیدا کردند، تصریح کرد: اطلاع رسانی به موقع اصحاب رسانه، برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی، حضور به موقع امدادگران، افزایش تعداد ناجیان غریق و آگاه سازی مردم آمار غریق در استان منجر به موفقیت گیلان در این بخش شده است.
وی با بیان اینکه اتفاقات بزرگی در حوزه نجات غریق در راه است، ادامه داد: در بخش آموزش کارهای بزرگی در حال انجام است که امیدواریم در کل استان این مهم را داشته باشیم تا در سال آینده مراقبان دریا به عنوان پارکداران ما فعالیت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.