کد خبر : 17243
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

رونمایی از رفاهی کارت رزمی با حضور معاون وزیر ورزش

رونمایی از رفاهی کارت رزمی با حضور معاون وزیر ورزش
مسعود علیپور:به منظور ارج نهادن به فعالیت‌های این عزیزان طرح رفاهی کارت رزمی برای نخستین بار در استان اجرایی شد.

به گزارش پویشگران گیل:
با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان و در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه عزت و پیشرفت از رفاهی کارت رزمی در گیلان رونمایی شد.
برنا فیروزی در مراسم رونمایی از رفاهی رزمی که در حاشیه بازدید وی از غرفه‌های نمایشگاه عزت و پیشرفت صورت گرفت،گفت:استان گیلان در رشته‌های رزمی دارای ورزشکاران و قهرمانان متعددی است و بحث خدمات رفاهی می‌تواند کمک و حمایت شایانی از این عزیزان داشته باشد.
وی افزود:قطعا اجرایی شدن چنین ایده‌هایی از سوی هیات‌های ورزشی می‌تواند ورزشکاران ،قهرمانان و پیشکسوتان را نسبت به حمایت متولیان ورزش از آنان دلگرم‌تر کند.
مسعود علیپور رئیس هیات انجمن ورزش‌های رزمی گیلان نیز در این خصوص اظهار داشت:با توجه به اینکه استان گیلان رزمی‌کاران زیادی را دارد که مشغول فعالیت در رشته‌های مختلف رزمی هستند به منظور ارج نهادن به فعالیت‌های این عزیزان طرح رفاهی کارت رزمی برای نخستین بار در استان اجرایی شد.
وی افزود: ورزشکاران و قهرمانان و جامعه رزمی استان می‌توانند با داشتن این کارت از خدمات مربوط به اصناف، پزشکی و درمان،خدماتی و تجاری با مجموعه‌های طرف قرارداد بهره‌مند شوند.
وی خاطر نشان نمود:در گام دوم هیات انجمن ورزش‌های رزمی گیلان در نظر دارد تا جامعه هدفی از هواداران ورزشهای رزمی را شناسایی کرده و نسبت به صدور کارت رفاهی رزمی برای هواداران با تعریف ساز و کار مشخص نیز اقدام نماید تا هواداران نیز از تخفیفات ویژه در زمینه‌های مختلف بهره مند شوند.

 

منبع:به گزارش روابط عمومی هیات انجمن های ورزش های رزمی استان گیلان

رونمایی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.