کد خبر : 17217
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶

معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت:باید موانع جهت خدمت بهتر به مردم در حوزه‌های مختلف برداشته شوند

معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت:باید موانع جهت خدمت بهتر به مردم در حوزه‌های مختلف برداشته شوند
دکتر رحیمی:خدمات ارزشمندی در حوزه سلامت به رغم وجود مشکلات انجام شده است و باید بر ارائه خدمات هر چه بهتر و بیشتر به مردم تلاش کنیم.

به گزارش پویشگران گیل:
دکتر بهروز رحیمی در همایش مشترک معاونان توسعه مدیریت و منابع و درمان دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور در محل بیمارستان قلب شهید رجایی برگزار شد، گفت: باید موانع جهت خدمت بهتر به مردم در حوزه‌های مختلف دارو، درمان،بهداشت و دیگر حوزه ها برداشته شوند و با تمام توان خدمات خود را برای خدمت هرچه بیشتر و بهتر به مردم ارائه دهیم.
وی با بیان اینکه در حال حاضر بیان نقاط قوت و فعالیت‌های دو سال اخیر وزارت بهداشت اهمیت زیادی دارد، اظهار داشت: زمانی که در وزارت بهداشت شروع به فعالیت کردیم با مشکلات بسیاری از جمله مشکلات بودجه ای همراه بودیم که توانستیم با همکاری و همدلی یکدیگر بر بسیاری از مشکلات غلبه کنیم و امروزه خدمات ارزشمندی در وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی انجام شده أست.
وی افزود: باید موانع جهت خدمت بهتر به مردم در حوزه های مختلف دارو، درمان، بهداشت و حوزه‌های دیگر برداشته شوند و با تمام توان خدمات خود را در راستای خدمت هرچه بیشتر و بهتر به مردم ارائه دهیم.
دکتر رحیمی بیان داشت: در دو سال اخیر ١٥ هزار تخت بیمارستانی، ٢ هزار پروژه بهداشتی،شکست بیماری منحوس کرونا و پرداخت برخی بدهی های گذشته وزارت بهداشت از جمله خدمات ارزشمندی بوده که با همکاری و همدلی انجام شده و امیدواریم تا پایان سال ٧ هزار تخت بیمارستانی به مجموع تخت های بیمارستانی اضافه شود. همچنین راه اندازی ٤٨ تخت بیمارستانی نیز در دستور کار قرار دارد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در ادامه گفت: اخذ مجوز استخدام ٢٥ هزار نیروی جدید و اصلاح سقف کارانه نیز از اقدامات ارزشمندی است که در وزارت بهداشت بی‌نظیر بوده و تلاش های بسیاری در این زمینه انجام شده است.
دکتر رحیمی در پایان با تاکید بر این که نباید به وضع موجود و انجام کارها راضی باشیم، گفت: باید تلاش کنیم با توجه به توانمندی مدیران وزارت بهداشت و دانشگاه ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، خدمات ارزشمند و ماندگاری در حوزه سلامت روز به روز بیشتر و بهتر صورت گیرد.

 

منبع: وبدا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.