کد خبر : 17207
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۹

معاون امور مجلس سازمان اوقاف کشور:حفظ عین موقوفه،مراقبت و توسعه،سرمایه گذاری از مهمترین رسالت این سازمان است

معاون امور مجلس سازمان اوقاف کشور:حفظ عین موقوفه،مراقبت و توسعه،سرمایه گذاری از مهمترین رسالت این سازمان است
حجت الاسلام والمسلمین ناصرالدین نوری زاده:سازمان اوقاف یکی از پایگاه‌های مهم فرهنگی، اجتماعی و سیاسی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش پویشگران گیل:
حجت الاسلام والمسلمین ناصرالدین نوری زاده در آیین تکریم و معارفه مدیرکل اوقاف گیلان که امروز در حرم حضرت فاطمه اُخرا خواهر امام رضا (ع) رشت برگزار شده بود گفت: بزرگترین سرمایه ما در سازمان اوقاف و امورخیریه، اعتماد ملی است که باید این اعتماد را پاس بداریم.
معاون امور مجلس و استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، حفظ عین موقوفه، مراقبت و توسعه، سرمایه گذاری و توسعه مالی موقوفات را مهمترین رسالت این سازمان عنوان کرد.
مرتضی رضایی صوفی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری گیلان هم در این مراسم با اشاره به وجود ۹۴۱ بقاع متبرکه در گیلان گفت: این استان پتانسیل تبدیل شدن به قطب فرهنگی اوقاف در کشوررا دارد و باید از ظرفیت بقاع متبرکه برای آرامش روانی وروحی مردم استفاده بهینه کرد.
در این جلسه با قدردانی از زحمات حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده مدیرکل پیشین اوقاف و امور خیریه گیلان، حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل تدینی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.
حجت الاسلام و المسلمین تدینی پیش از این مدیرکلی اوقاف و امور خیریه استان‌های سمنان، کرمان و سیستان و بلوچستان را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.