کد خبر : 16085
تاریخ انتشار : جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

رئیس شورای شهر رشت:باید به شهردار اعتماد کرد

رئیس شورای شهر رشت:باید به شهردار اعتماد کرد
محمدحسین واثق کارگرنیا:نگاه مثبت به جذب سرمایه گذار در اجرای پروژه تالاب عینک وجود دارد.
به گزارش پویشگران گیل :  
شورای شهر رشت گفت: معتقدم باید به شهردار اعتماد کرد و یقینا وقتی شهردار به دنبال اجرای این پروژه است تمامی جوانب را بررسی کرده و ان شاا با اجرای پروژه سرمایه گذاری ،وضعیت تالاب رشت رو به بهبود و به قطب گردشگری رشت تبدیل شود.
محمدحسین واثق کارگرنیا در جلسه مشترک کمیسیون‌های حمل و نقل ،عمران و شهرسازی شورای رشت در ساختمان جلسات شورا با اشاره به وضعیت تالاب عینک رشت اظهار کرد: تالاب عینک رشت یک ظرفیت بالقوه است که در صورت اجرای برنامه های مناسب می تواند در آینده نزدیک به قطب گردشگری در رشت تبدیل شود.
محمد حسین واثق کارگرنیا به استخر لاهیجان اشاره کرد و گفت: استخر لاهیجان به واسطه اقدامات خوب انجام شده در کنار دیگر مواهبی که در آن شهر وجود دارد به یک قطب گردشگری تبدیل شده است و با وجود آنکه تالاب عینک رشت یک موهبت خدادادی و طبیعی و به لحاظ پهنه بسیار بزرگتر از استخر لاهیجان است ، متاسفانه به دلیل بی توجهی ها و عدم زمان بندی مناسب در شرایط نامناسبی قرار دارد.
وی به آب نمای موزیکال بوستان ملت رشت اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته هزینه هنگفتی برای این آب نما پرداخت شد و در همان سال نیز موجب جذب گردشگران گردید و در کنار جذب گردشگر به مکانی به منظور گذران اوقات فراغت شهروندان نیز تبدیل شده بود اما متاسفانه مدتهاست که بلااستفاده به حال خود رها شده است.
وی با اشاره به اینکه تالاب عینک رشت به لحاظ زیست محیطی درگیر آلودگی های فراوانی بود افزود: با لایروبی انجام شده بخشی از آلودگی تالاب برطرف شده است و بنده معتقدم که در صورت بی توجهی و رها کردن مجدد تالاب ، دوباره هزینه های که برای لایروبی این تالاب انجام شده است نیز راه به جایی نمی برد و بهتر است با لایحه اجرای پروژه سرمایه گذاری تالاب عینک رشت موافقت شود.
رئیس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه بنده پیشنهاد می کنم که با نگاه مثبت به حضور سرمایه گذار و اجرای پروژه تالاب عینک رشت نگاه کنیم تصریح کرد: بنده معتقدم باید به شهردار اعتماد کرد و یقینا وقتی شهردار به دنبال اجرای این پروژه است تمامی جوانب را بررسی کرده و ان شاا با اجرای پروژه سرمایه گذاری تالاب رشت رو به بهبود و به قطب گردشگری رشت تبدیل شود.
شهروندان در انتظارند تا تالاب عینک از این وضعیت خارج شود
کارگرنیا با تاکید به اینکه شهرداری رشت سالها بود که در سایه حرکت می کرد افزود: رشت تشنه کار است و خوشبختانه شورای ششم فردی را به عنوان شهردار انتخاب کرد که شجاعت کار کردن را دارد و شهروندان نیز در انتظارند تا بالاخره تالاب عینک رشت از این وضعیت خارج شده و برای شهرشان آورده هایی را رقم بزند.
وی با بیان اینکه با موافقت اعضای شورا طی دو هفته لایحه پروژه سرمایه گذاری تالاب را مسکوت گذاشته شد بیان کرد: شورای ششم رشت در تلاش است تا چندین کار ماندگار در رشت اجرایی کند و معتقدم در این نشست ها مباحث مالی مورد نیاز شهرداری پیرامون اجرای پروژه تالاب عینک را بررسی کنیم و ان شاا بتوانیم این مهم را به سرانجام برسانیم.
در این جلسه به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی از محمد حسین واثق کارگرنیا رئیس شورای اسلامی شهر رشت به عنوان پیشکسوت ناجا توسط کمیسیون های حمل و نقل عمران و شهرسازی شورای رشت تجلیل شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.