کد خبر : 16016
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۳

فرمانده انتظامي استان گیلان: افزايش۱۰ درصدي تقدير از عملكرد پليس

فرمانده انتظامي استان گیلان: افزايش۱۰ درصدي تقدير از عملكرد پليس
سردار ملکی:تماس شهروندان با سامانه “۱۹۷” موجب شده كه مسئولان و كاركنان خدوم انتظامي نسبت به رفع كاستي‌‎ها و تقويت نقاط قوت اهتمام و پيگيري لازم را داشته تا موجبات افزايش رضايتمندي مردم از عملكرد پليس فراهم شود.

به گزارش پویشگران گیل :
سردار عزیزاله ملکی در گفت‌و‌گویی ارتباط شهروندان با سامانه “۱۹۷” بازرسی مجموعه انتظامی را پل ارتباطي براي ارزيابي عملكرد پليس در برقراري نظم و امنيت در جامعه عنوان كرد و اظهار داشت: اعتماد مردم به مجموعه انتظامي، پشتوانه‌اي مهم و ارزشمند است.
وي در تشريح عملكرد سامانه “۱۹۷” نظارت همگاني بازرسي فرماندهي انتظامي استان گفت: در ۶ ماهه گذشته، ۱۵ هزار تماس توسط شهروندان با سامانه “۱۹۷” در قالب تقدير، انتقاد، شكايت و پيشنهاد و درخواست برقرار شده است.
فرمانده انتظامي استان گيلان در ادامه تصريح كرد: از اين تعداد تماس در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته، شاهد افزايش ۱۰ درصدي تقدير، كاهش ۷ درصدي انتقاد و كاهش ۲۰ درصدي شكايت از عملكرد پليس بوده‌ايم.
اين مقام ارشد انتظامي افزود: تماس شهروندان با سامانه “۱۹۷” موجب شده كه مسئولان و كاركنان خدوم انتظامي نسبت به رفع كاستي‌‎ها و تقويت نقاط قوت اهتمام و پيگيري لازم را داشته تا موجبات افزايش رضايتمندي مردم از عملكرد پليس فراهم شود.
سردار ملکی بيان داشت: همچنين در راستاي مطرح كردن درخواست شهروندان از طريق تماس با سامانه “۱۹۷” در قالب معضلات اجتماعي، پليس استان توانسته ۲۲۵ توزيع كننده مواد مخدر و ۲ نفر اراذل و اوباش را دستگير، ۲۶۲ كيلوگرم انواع مواد مخدر و ۳۵ قبضه سلاح شكاري فاقد مجوز را کشف و ۳۵ دستگاه وسيله نقليه متخلف را توقيف كند.
شهروندان مي‌توانند با مراجعه حضوري به آدرس رشت – ميدان انتظام – بلوار شيون فومني – مجتمع انتظامي شهيدپاينده – طبقه اول – دفتر نظارت همگاني (۱۹۷) بازرسي فرماندهي انتظامي استان گيلان و يا تماس تلفني با شماره ۱۹۷، هرگونه انتقاد، پيشنهاد، شكايت و تقدير از عملكرد پليس را مطرح كنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.