کد خبر : 15578
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۵۰

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان:فرهنگ دفاع و شهادت سرمایه‌ای ملی است

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان:فرهنگ دفاع و شهادت سرمایه‌ای ملی است
طی هماهنگی بعمل آمده از سوی امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، مراسم تجلیل از همکاران رزمنده هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش پویشگران گیل: مراسم تجلیل از همكاران رزمنده هشت سال دفاع مقدس شرکت توزیع نیروی برق گیلان با حضور حجت الاسلام والمسلمین کمالی،رئیس انسجام بخشی شورای فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان، مهندس محمدتقی مهدیزاده، مدیرعامل و  جمعی از مدیران و کارکنان شرکت توزیع برق گیلان برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین کمالی گفت: ترویج فرهنگ ایثار، و شهادت در جامعه ضروری است و دفاع مقدس، چراغ فروزان راه برای نشان دادن نیازهای فکری و معنوی جامعه می باشد.
وی افزود: امروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس یک ضرورت برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است و فرهنگ ایثار و شهادت از غنی ترین گنجینه های فرهنگ اسلامی و شیعی به شمار می رود و برگرفته از نهضت امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا می باشد.
محمدتقی مهدیزاده رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان نیز در این مراسم گفت: امنیت و آرامش امروز ما حاصل خون شهدا،جانبازان و ایثار گران است.
وی تصریح کرد: زمانی که دشمن به این آب و خاک یورش آورد فرزندان ایران جان خویش را در طبق اخلاص گذاشتند و با تمام وجود از کیان اسلامی دفاع کردند.
مهدیزاده اضافه کرد: موضوع ایثار و از خود گذشتگی جزء ارزش هایی است که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ما شکل گرفت و اثر آن در ۸ سال دفاع مقدس بیش از پیش نمایان شد.
رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت: هرجا که مبحث ایثار و دفاع وارد عرصه های انقلاب و کشور شده است عملا موجب پیشرف های بزرگی بوده و جنگ تحمیلی گوشه ای از ایثار را به تصویر کشیده و تداوم روحیه ایثارگری در طول چهل و چهار سال ،تاثیرات شگرفی را در جامعه اسلامی ایران هویدا ساخته است.
محمد تقی مهدیزاده با بیان اینکه فرهنگ دفاع و شهادت سرمایه‌ای ملی است، گفت: اشاعه این فرهنگ در جامعه و انتقال آن به نوجوانان و جوانان کار ارزشمندی است که با وجود جنگ نرم دشمن اهمیت آن دوچندان می‌شود و نباید از آن غفلت کنیم.
 در پایان این مراسم از همکاران رزمنده شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان با اهدای لوح تقدیر قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.