کد خبر : 15561
تاریخ انتشار : شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت:پل جانبازان یکی از دغدغه های مردمی است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت:پل جانبازان یکی از دغدغه های مردمی است
هادی رمضانی مطرح کرد : رفع مشکل جانبازان نیازمند کنده کاری عرضی است
به گزارش پویشگران گیل:
نائب رئیس شورای اسلامی شهر رشت در یکصد و یکمین جلسه شورا با گرامی داشت هفتم مهرماه مصادف با روز آتش نشان و تبریک پیشاپیش سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) اظهار کرد: روزانه با اعضای شورا تماس هایی پیرامون برخی از مشکلات درون شهری برقرار می شود و انتظار می‌رود شهردار و مدیران شهرداری نسبت به رفع آنها توجه داشته باشند.
هادی رمضانی به اجرای برخی از پروژه ها در رشت اشاره کرد و گفت: در برخی از مسیرها سالهاست که به واسطه اجرای برخی از پروژه ها، شهروندان سرگردان هستند و این مباحث موجب گلایه شهروندان شده است و چنانچه به هر دلیلی شرایط اجرای پروژه ای وجود ندارد باید از آن عدول کرد .
وی با بیان اینکه پل جانبازان یکی از دغدغه ها است تصریح کرد: اقداماتی پیرامون پل جانبازان انجام شده است و فقط منتظر یک کنده کاری عرضی هستیم که به واسطه بارندگی های شدید این اقدام به کندی پیش می رود و امیدواریم عزیزان در مجموعه مدیریت شهری در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.
رمضانی با اشاره به حضور اعضای شورا در سطح محلات رشت بیان کرد: وقتی اعضای شورا در سطح محلات حضور پیدا می کنند و بابت اجرای طرح ها و رفع دغدغه های شهروندان قول هایی می دهند انتظار می رود مدیریت شهری در کوتاهترین زمان ممکن نسبت به رفع این مشکلات اقدام کنند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.