کد خبر : 15528
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان: امنیت و آرامش امروز ما،مدیون خون شهدا است

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان: امنیت و آرامش امروز ما،مدیون خون شهدا است
داراب زاده: برای چهارمین سال مستمر به عنوان دستگاه برتر و برگزیده در جشنواره شهید رجایی معرفی انتخاب شدیم و علاوه بر آن، برای اولین بار در شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی به کسب رتبه نخست در دستگاه‌های اجرایی استان گیلان دست یافتیم که افتخاری بزرگ و ارزشمند بود.

به گزارش پویشگران گیل:
آئین گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تجلیل از نفرات برتر مسابقات ورزشی هفته دفاع مقدس با حضور خانواده  معظم و معزز شهدا در نمازخانه شرکت برق منطقه ای گیلان برگزار شد.
بهمن داراب زاده مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس از ابعاد مختلفی از اهمیت بسزایی برخوردار است. یکی از این ابعاد، یادآوری از خودگذشتگی و ایثار رزمندگان است. زندگی مادی و امورات روزمره، گاهی اوقات موجب غفلت شده که یادآوری و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سبب می شود تا از افرادی که بالاترین سرمایه خود را تقدیم انقلاب و آسایش ما کرده اند غافل نشویم.
وی افزود: باید با مرور سرگذشت، زندگینامه و وصیت نامه شهدا و حتی مشاهده فیلم هایی که در مورد شهدا هستند، همیشه به یاد آنها باشیم و در زندگی روزمره خود، آنها را سرمشق و الگوی خود قرار بدهیم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: بعد دیگر گرامیداشت رزمندگان، ایثارگران و شهدا، انعکاس داخلی و خصوصا انعکاس خارجی این موضوع می باشد. ارج نهادن و قدردانی از افرادی که امنیت و آسایش ما، مرهون جانفشانی و از خودگذشتگی آنان است، موجب خواهد شد که دشمن مایوس شود و نقشه های آنان بی اثر و خنثی شود.
وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن رو به برنامه های مختلفی آورد. جنگ فرهنگی، اقتصادی و ایجاد اغتشاش و اختلاف از جمله اقدامات دشمن بود که با ایستادگی مردم عزیزمان کاری از پیش نبرد.
وی یادآور شد:  جنگ اقتصادی از جمله نقشه های دشمن بود که تاکید فراوانی بر روی آن داشت. اما با تلاش و ایثار مردم میهن مان، در این جنگ نیز شکست خورد. هر گونه تلاش در عرصه اقتصادی، برای خودکفایی و سرافکندگی دشمنان، اجری برابر جهاد نظامی دارد وموجب افتخار و سربلندی خواهد بود.
داراب زاده گفت: ایجاد اختلال در عرصه تامین برق، یکی دیگر از بخش هایی است که دشمن دلش را به آن خوش کرده بود، که خوشبختانه با کار و تلاش شبانه روزی سختکوشان صنعت برق و با اجرای پروژه های مختلف، این ترفند دشمن نیز شکست خورد و توانستیم تابستان جاری را با موفقیت سپری کنیم و در مقابل مردم عزیزمان سربلند باشیم.
وی در بخشی دیگر با اشاره به موفقیت های پیاپی شرکت برق منطقه ای گیلان، گفت: برای چهارمین سال مستمر به عنوان دستگاه برتر و برگزیده در جشنواره شهید رجایی معرفی انتخاب شدیم و علاوه بر آن، برای اولین بار در شاخص تبیین دستاوردها و اقناع افکار عمومی به کسب رتبه نخست در دستگاه‌های اجرایی استان گیلان دست یافتیم که افتخاری بزرگ و ارزشمند بود.
در ادامه این آیین، سرهنگ منشوری معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با اشاره به 8000 شهید استان گیلان، گفت: با مجاهدت و دلاورمردی های غیورمردان کشورمان توانستیم حتی ذره ای از خاک خود را تقدیم دشمن نکنیم و به دستاوردی بزرگ دست پیدا کنیم.
وی افزود: در جنگ نظامی عراق با ایران، صدام با طرح و نقشه های مختلفی چون، ترور، سازماندهی مخالفان ایران، دریافت تجهیزات خارجی  در صدد پیروز شدن بر ایران بود. اما جوانان ایرانی که در مکتب امام راحل تربیت شده بودند با عشق به اهل بیت توانستند بر دشمن پیروز شوند.
سرهنگ منشوری گفت: خوشبختانه امروز با پیشرفت هایی که در عرصه رادار، موشک و پهباد داریم از قدرت تدافعی به قدرت تهاجمی دست یافته ایم و توانایی پیروز شدن در هر جنگی را دارا هستیم.
وی افزود: دشمن با تغییر در ذائقه، پوشش و ترویج مادی نگری، اختلاف افکنی بین مسلمانان و تجارت حرام، خواب جدیدی برای کشورمان دیده که با بیداری و بصیرت جوانان ایرانی در این عرصه هم شکست خواهد خورد.
گفتنی است که در این آئین، از خانواده معظم و معزز شهدای برق منطقه ای گیلان و منتخبین مسابقات ورزشی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رشته های مختلف قدردانی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.