کد خبر : 13983
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۳

معصومه نیک‌کار

جهانبخش آرمان خبر داد : 30 گیلانی در بازیهای آسیایی هانگژوی چین

جهانبخش آرمان خبر داد : 30 گیلانی در بازیهای آسیایی هانگژوی چین
از 30 نفر اعزامی ورزش گیلان به این بازیها 8 نفر را ورزشکاران پارا یا توانخواه و 11 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش پویشگران گیل:
مراسم بدرقه کاروان ورزش گیلان برای حضور در بازی‌های آسیایی و پاراآسیایی هانگژوی چین غروب امشب ۱۹ شهریور با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان ، نمایندگان مردم گیلان و مسئولین ارشد وزارت و کمیته ملی المپیک در هتل المپیک تهران برگزار می‌شود.
به نقل از پایگاه خبری ورزش و جوانان گیلان ، مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت : 26 ورزشکار ، یک مربی و 2 داور و یک مسئول ورزشی از گیلان در بازیهای آسیایی هانگژوی چین حضور خواهند داشت که نسبت به بازیهای آسیایی جاکارتای اندونزی 25 درصد افزایش داشته ایم.
جهانبخش آرمان با توجه به حضور چشمگیر گیلانیها از لحاظ کمی و کیفی در این آوردگاه مهم بین المللی افزود : قایقرانی با 7 نماینده ، والیبال با 3 نماینده ، تیراندازی با 3 نماینده ، تکواندو با 3 نماینده ، فوتبال با 2 نماینده ، والیبال نشسته با 2 نماینده ، کاراته با 2 نماینده ، شمشیربازی ، کبدی ، بوکس ، کاراته ، وزنه برداری ، فوتبال 5 نفره و کشتی با یک نماینده در رقابتهای بازیهای آسیایی حضور دارند .
جهانبخش آرمان گفت : از 30 نفر اعزامی ورزش گیلان به این بازیها 8 نفر را ورزشکاران پارا یا توانخواه و 11 نفر را بانوان تشکیل می‌دهند.
مراسم بدرقه کاروان ورزش گیلان برای حضور در بازیهای آسیایی و پاراآسیایی هانگژوی چین غروب امشب ۱۹ شهریور با حضور دکتر عباسی استاندار گیلان ، نمایندگان مردم گیلان و مسئولین ارشد وزارت و کمیته ملی المپیک در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.