کد خبر : 12739
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۱

شهردار رشت: در عرصه فضای مجازی نسبت به دشمن عقب هستیم

شهردار رشت: در عرصه فضای مجازی نسبت به دشمن عقب هستیم
حمایت شورا از شهرداری منجر به اتفاقات خوب و مثبت شده است

به گزارش پویشگران گیل:
رحیم شوقی در دیدار اعضای شورا و مدیران شهرداری با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با تبریک هفته دولت و گرامی داشت یاد شهدای هفته دولت و تبریک روز کارمند اظهار کرد: انتصاب مدیرکل جدید صدا و سیما را تبریک می گویم و برای وی در این مسیر آرزوی توفیق دارم.
رحیم شوقی با بیان اینکه قدمت صدا و سیما و حضور نیروهای توانمند در این مجموعه یقینا در کیفیت آثار بسیار تاثیرگذار است افزود: صدا و سیمای مرکز گیلان از تاثیرگذاری بالایی در بین آحاد جامعه برخوردار است و مصداق سخن بنده حضور دو عضو این مجموعه در شورای ششم است.
وی با تاکید به اینکه انعکاس مباحث مجموعه مدیریت شهری رضایتمندی شهروندان را به همراه دارد، افزود: باید با اطلاع رسانی صحیح امید آفرینی کنیم و رضایت شهروندان را جلب کنیم.
شهردار رشت با اشاره به اینکه در دورترین روستاهای گیلان خدمات رسانی در حوزه آب و برق و گاز انجام شده است تصریح کرد: اعضای شورای رشت واقعا دلسوز و به دنبال رفع مشکلات مردم هستند و یک همبستگی در بین شورا و شهرداری رشت وجود دارد که بی نظیر است و دلیل آن نگاه های مشترکی است که وجود دارد و واثق کارگرنیا ریاست شورا از دلسوزان شهر است که یادگار دوران هشت سال دفاع مقدس است و همچنین دیگر اعضای شورای رشت نیز به همین ترتیب برای اعتلای شهر تلاش می کنند.
شوقی با تاکید به اینکه نگاه حمایتی و دلسوزانه شورا، بنده را برای خدمت شبانه روزی ترغیب می کند افزود: بر خودم واجب می دانم تا از این نگاه همیت و خدمت تشکر و در راستای رفع مشکلات استفاده کنم و ان شاا بتوانیم در این مدت مردم را امیدوار کنیم و خدا را شاهد می گیرم که هیچ هدفی به غیر از رفع مشکلات ندارم.
وی با اشاره به اینکه در عرصه فضای مجازی نسبت به دشمن عقب هستیم، بیان کرد: متاسفانه فضا به سمتی رفته است که باید اعتماد را جلب کنیم و امیدواریم با حضور مدیر کل جدید صدا و سیمای گیلان نیز شاهد اتفاقات خوب و جدیدی باشیم و برای مدیرکل پیشین این مجموعه نیز آرزوی موفقیت داریم.
شهردار رشت با اشاره به اینکه انتظار داریم صدا و سیما همراه مجموعه مدیریت شهری باشد گفت: یقینا عملکرد و دغدغه های مدیریت شهری از طریق صدا و سیما بهتر به گوش شهروندان می رسد و موضوعاتی همچون مصوبه جدیدی که اخیرا از طریق مجلس در موضوع زمین های نسقی صادر شد می تواند از طریق صدا و سیما بهتر به گوش مردم برسد.
وی با تاکید به اینکه با تعامل، هدایت و همراهی ریاست و دیگر اعضای شورا از شهرداری رشت اتفاقات خوبی رقم زده است افزود: یقینا حتی اگر یک روز حمایت شورا از شهرداری رشت نباشد کارها با مشکل مواجه می شوند و بنده اطمینان می دهم که هیچ گاه کاری انجام نمی شود که این حمایت از بین برود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.