کد خبر : 12407
تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

معصومه نیک کار

لغو قانون تبدیل وضعیت ایثارگران برازنده‌ رشادت‌ها و جان‌فشانی آنها نیست

لغو قانون تبدیل وضعیت ایثارگران برازنده‌ رشادت‌ها و جان‌فشانی آنها نیست
لغو این قانون اشتباه است و هنوز بسیاری از فرزندان ایثارگران منتظر و نگران تبدیل وضعیت خودشان هستند.

به گزارش پویشگران گیل:
نماینده مردم رشت و خمام در مجلس گفت: ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا، آزادگان و رزمندگان حق بزرگی بر گردن ما دارند و برازنده‌ آنها نیست که با بی‌توجهی و اجرایی نشدن برخی از قوانین ایثارگری مورد بی مهری قرار گیرند.
نماینده مردم رشت و خمام درجمع خبرنگاران اظهار کرد : مجلس یازدهم اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران را شروع کرد و باید در سال جاری هم تداوم پیدا می‌کرد؛ و لغو آن به هر دلیلی قابل قبول نیست.
دکتر احمدی سنگری افزود: نامه با امضاء بیش از یکصد نماینده مجلس خطاب به دکتر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی تهیه شده و در آن موضوع اهمیت قانون تبدیل وضعیت ایثارگران گوشزد شده است.
عضو مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به اینکه ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا، آزادگان و رزمندگان حق بزرگی بر گردن ما دارند و برازنده‌ آنها نیست که با بی‌توجهی و اجرایی نشدن برخی از قوانین ایثارگری مورد بی مهری قرار گیرند گفت: لغو این قانون اشتباه است و هنوز بسیاری از فرزندان ایثارگران منتظر و نگران تبدیل وضعیت خودشان هستند.
احمدی سنگری افزود: تلاش می‌کنیم مجلس یازدهم این موضوع را به عنوان اولویت مورد تجدید نظر قرار دهد و موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران احیا و به نتیجه برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.