کد خبر : 12233
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۱۰

دولت مردم؛دیپلماسی هوشمند و عزتمند؛استاندار گیلان در مراسم آغاز هفته دولت؛ مدیران دولت موظف به گره گشایی از مشکلات مردم هستند

دولت مردم؛دیپلماسی هوشمند و عزتمند؛استاندار گیلان در مراسم آغاز هفته دولت؛ مدیران دولت موظف به گره گشایی از مشکلات مردم هستند
نباید متاثر از فرهنگ وارداتی به استان باشیم بلکه این ما هستیم که بعنوان استانی انقلابی با پیشینه تاریخی، مذهبی و دینی و به واسطه بهره مندی از بزرگانی چون آیت الله بهجت فومنی، میرزا کوچک خان جنگلی و هشت هزار دلاور مرد انقلابی و جهادی که در راه اعتلای پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند باید تاثیر گذار باشیم.

به گزارش پویشگران گیل:
استاندار گیلان تاکید کرد: مردم انقلابی همواره یاری‌گر دولت بوده و هستند؛ بنابراین مدیران موظف به خدمت صادقانه و گره‌ گشایی از مشکلات مردم در بخش‌های متعدد اشتغال، مسکن، تولید، کشاورزی و سایر حوزه ها استان هستند.
اسدالله عباسی به مناسبت آغاز هفته دولت طی مراسمی در گلزار شهدا رشت افزود: برخلاف نشانه گیری‌های دشمن در بخش اقتصادی، درگیر خرابی‌ها و ویرانی‌های ساخته آن‌ها نشدیم و حرکت اساسی آغاز شد؛ تلاش کردیم با تدبیر درست انقلابی حرکتی را آغاز کنیم که اقتصاد و معیشت مردم را در دستور قرار گیرد چون دشمن مسائل فرهنگی و اقتصادی ما را نشانه گیری کرده بود.
وی ادامه داد: دشمن سالیان سال است که دست به کار شده اما مدیران و متولیان حواسشان پرت نشد و دیدید در سال گذشته در همین ایام و قبل از آن، دولت در بخش مربوط به کالاهای اساسی، اقتصاد مربوط به یارانه‌ها و مسائل ارزی حرکت خوبی را آغاز کرد که مورد تایید مقام معظم رهبری نیز واقع شد.
عباسی تصریح کرد: اقدامات اقتصادی دولت کار بسیار اساسی و بر اساس یک اجماع اقتصادی و عقلی از سوی عقلای اقتصاد بود که این مسیر را تعیین کردند؛ اما دشمن برنتافت و اغتشاشات را درکشور ما رقم زد و از همه اهرم‌ها و رسانه‌های کثیف و نارسانه خود استفاده کرد تا شاید بتواند دولت را در ابتدای راه متوقف کند.
استاندار گیلان ادامه داد: دولت معطل نشد، گرچه که قبل از آن کرونا را با موفقیت پشت سر گذاشته بودیم و مرحله دوم انقلاب اقتصادی را شروع کرده بودیمو حرکت در مسیر خود قرار گرفت.
وی تصریح کرد: در این میان دشمن آمد و رفتارهایی نشان داد که باعث ضرر، زیان و خساراتی هم شد اما مسیرمان را بدرستی طی کردیم و بدرستی و به سرعت ادامه می‌دهیم.
عباسی افزود: امروز مساله اقتصاد، معیشت و فرهنگ برای ما در دستور کار است؛ نباید ناامید شویم و میدان را برای کسانی بازکنیم که از رسانه‌های دشمن تغذیه می‌کنند لذا همه نیروهای متعهد و مردم انقلابی باید در صحنه باشند و به دولت کمک کنند.
وی ادامه داد: ما وظیفه داریم خدمت صادقانه انجام دهیم و صادق الوعد باشیم؛ موظفیم مشکلات مردم را در بخش‌های متعدد اشتغال، مسکن، تولید، کشاورزی و دیگر مزیت‌های استان برطرف کنیم.
نماینده عالی دولت در گیلان اضافه کرد: نباید متاثر از فرهنگ وارداتی به استان باشیم بلکه این ما هستیم که بعنوان استانی انقلابی با پیشینه تاریخی، مذهبی و دینی و به واسطه بهره مندی از بزرگانی چون آیت الله بهجت فومنی، میرزا کوچک خان جنگلی و هشت هزار دلاور مرد انقلابی و جهادی که در راه اعتلای پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی به شهادت رسیدند باید تاثیر گذار باشیم.
در این مراسم استاندار با حضور بر مزار شهداو نثار گل و قرائت قاتحه نسبت به شهدای انقلاب و دفاع مقدس ادای احترام کرد.
هفته دولت در گیلان با برنامه ریزی برای افتتاح یک هزار و ۳۶۰ پروژه عمرانی – توسعه‌ای بااعتبار بیش از ۴۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.