کد خبر : 10882
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۲

تاکید مدیرکل انتقال خون استان گیلان بر استفاده از ظرفیت ویژه گروههای مردم نهاد

تاکید مدیرکل انتقال خون استان گیلان بر استفاده از ظرفیت ویژه گروههای مردم نهاد
جایگاه والای اهداکنندگان خون بر کسی پوشیده نیست و لازم است تا با دعوت از خیرین، تشریح نیازها و تکمیل پروژه های مختلف در سراسر استان بتوانیم هرچه بهتر و بیشتر به اهداکنندگان و بیماران نیازمند به خون خدمات ارائه کنیم.

به گزارش پویشگران گیل:
تشکلها و گروههای مردم نهاد حامی فرهنگ اهدای خون همزمان با بیست و دوم مرداد روز تشکلها و مشارکت های اجتماعی با مدیرکل انتقال خون استان گیلان دیدار کردند.
دکتر بابک پاکدل در این دیدار ضمن تاکید بر اینکه گروه های مردم نهاد از ظرفیت های ویژه برای پیشرفت ادارات و دستگاههای مختلف هستند، افزود: گروه‌های مردم نهاد به دلیل ماهیت داوطلبانه، مستقل، غیرانتفاعی و غیر سیاسی بودن، فعالیت‌هایشان از اقبال گسترده‌ای در جلب مشارکت مردم برخوردار است.
مدیرکل انتقال خون استان گیلان ادامه داد: از این رو انتقال خون استان گیلان برای ترویج فرهنگ اهدای خون این آمادگی را دارد تا از ظرفیت این گروه‌های مردمی استفاده کند.
دکتربابک پاکدل به اهمیت حضور خیرین در توسعه فعالیت انتقال خون اشاره کرد و گفت: جایگاه والای اهداکنندگان خون بر کسی پوشیده نیست و لازم است تا با دعوت از خیرین، تشریح نیازها و تکمیل پروژه های مختلف در سراسر استان بتوانیم هرچه بهتر و بیشتر به اهداکنندگان و بیماران نیازمند به خون خدمات ارائه کنیم.
وی با اشاره به فعالیت دو موسسه مردم نهاد “گیل یاران، حامیان اهدای خون و پلاکت”،” اهدای خون و سلامت “در استان گیلان، خاطرنشان کرد: این دو موسسه حول محور فرهنگ سازی اهدای خون، حمایت و تشویق اهداکننده، ساخت محتوا در فضای مجازی و ارتباط هر چه بیشتر نهادها، ارگانها و ادارات فعالیت و انتقال خون استان را همراهی کردند.
محمدجواد یوسف زاده مدیر عامل موسسه اهدای خون و سلامت، در ادامه این دیدار به بیان عملکرد موسسه در ارتباط با ادارات، نهادها و ارگانها پرداخت و اظهار کرد: در این موسسه از وجود افراد فرهیخته و فعال در عرصه فرهنگی بهره مند شدیم و دیدار و ارتباط با نهادها، ادارات و ارگانها جهت فرهنگ سازی اهدای خون در دستور کار است.
حمیدرضا رحیم زاده مدیر عامل موسسه گیل یاران اهدای خون نیز از حضور مدیر جوان و پرتلاش در انتقال خون استان گیلان و همچنین از زحمات پرسنل تشکر و قدردانی کرد و به تشریح فعالیت سه ساله موسسه حول محور تجلیل از اهداکنندگان، پرسنل انتقال خون و مصرف کنندگان خون پرداخت و افزود: در اتاق فکر موسسه برای توسعه فرهنگ سازی اهدای خون نگاه فراگیر برای تمام اقشار جامعه وجود دارد و مدنظراست در تمام ایام به یاد بیماران و مصرف کنندگان خون باشیم.
وی به حضور همه طیف های اجتماعی در هیئت رئیسه این موسسه اشاره کرد و گفت: در موسسه ازاعضای هنرمند، ورزشی، بازاری، فعال رسانه و مجموعه دار بهره مند هستیم و امیدواریم این همدلی برای نجات جان بیماران مفید واقع شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.