کد خبر : 10636
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

مدیری از جنس‌ تواضع ،شفافیت ،اطلاع رسانی و فرهنگ و هنر

مدیری از جنس‌ تواضع ،شفافیت ،اطلاع رسانی و فرهنگ و هنر
مدیر موفق روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه ی آزاد انزلی

به گزارش پویشگران گیل:
بعضی نامها و اسامی هم قواره ی فرد موصوف هستند و شایسته اش. برخی کرسی ها،صفات و مسئولیت های مهم و تاثیر گذار شایسته ی برخی مدیران شجاع،صادق،پاکدست و از جنس مردم اند.آنچنان که اگر در مدح و بزرگی و فرهیختگی رفتار و کردار شان بنویسی،غش در معامله نکرده ای وتملق نگفته ای.آدم های بی شیله و پیله ای که اگر در وادی مدیریت فرهنگی و اجرایی و اطلاع رسانی حضور داشته باشند،گوهری گرانبها هستند،فارغ از نگرش و رویکردهای خصوصی شان و اینچنین است،مهدی کاظمیان ،مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه ی آزاد انزلی ،فرزند صادق فرهنگ و هنر و اطلاع رسانی شفاف به معنای واقعی.
مهدی کاظمیان،مدیری جوان،شجاع،صادق،مردمدار و از جنس فرهنگ می باشد و همین خصایص خوب وی باعث شده تا در میان کثیری از اهالی فرهنگ و هنر استان کلامش نافذ و صداقت رفتار و بیانش مورد تحسین باشد.مدیر پرحوصله،توانمندی که بیشتر دغدغه ها و اهتمامش به اعتلای فرآیند اطلاع رسانی شفاف و جامع و توجه به فرهنگ و اهالی فرهنگ و هنر این دیار و توسعه ی همه جانبه با پشتوانه ای،غنی و پیوست فرهنگی است.
خصور تاثیر گذار ایشان در یکی از موقعیت های حساس در سازمان منطقه ی آزاد انزلی تاکنون توانسته است منشاء اثرات و خیر باشد.
وی دارای شخصیتی شفاف،بی نقاب و بدون غش است،فی الواقع می توان ادعا کرد که شایسته ای دیگر بر کرسی شایسته جلوس کرده است.به اذعان بسیاری از اهالی خرد و درشت فرهنگ و هنر استان گیلان و به گواه رویدادهای و فعالیت های فرهنگی و هنری در سالهای نه چندان دور در منطقه ی آزاد انزلی باز می توان ادعا که همنشینی و همراهی ایشان به عنوان یک مدیر فرهنگی فوق العاده تاثیر گذار و شایسته بوده است.
مهدی کاظمیان در بحث ارتباط با رسانه ها ی گروهی استان در پیمایش مسیر موفق عمل کرده است،بطوری که به نظر می‌رسد برنامه‌های اساسی برای کیفی تر شدن این ارتباط نیز در دست اقدام دارد.
باید کمی انصاف داشته باشیم و بدانیم که شروع کار آقای مهدی کاظمیان تقریباً با فاصله ای کم با همه گیری کرونا همراه شد ، ولی آقای کاظمیان و روابط عمومی منطقه ی آزاد انزلی نه اطلاع رسانی را فراموش کردند و نه فعالان رسانه‌ای را.
آقای کاظمیان در طول مدت قبول این مسئولیت تا به امروز ،چندین مدیر عامل منطقه ی آزاد انزلی جابجا شدند، بحث مناقشه برانگیز محدوده ی منطقه ی آزاد انزلی،موضوع نام منطقه ی آزاد انزلی و…هر کدام برای زمین زدن و ناک اوت کردن یک مدیر روابط عمومی و سخنگو کافی بود،ولی مهدی کاظمیان با صبوری و تدبیر و همکاری همکارانش و هم افزایی مدیران دیگر حوزه ها ،توانست تمام این چالش ها را در حوزه ی روابط عمومی و اطلاع رسانی به موقع و همه جانبه پوشش دهد.
علی ایحال،این خوشوقتی و خوشبختی حضور ایشان به عنوان یک مدیر فرهنگی متواضع در رأس روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه ی آزاد انزلی را قدر می دانیم و آرزوی پیمایش موفق و روز افزون تر راه مدیریتی را برای ایشان داریم.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.