کد خبر : 22410
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷

معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

برگزاری دوره آموزشی”روزنامه ‌نگاری مقدماتی” در گیلان

برگزاری دوره آموزشی”روزنامه ‌نگاری مقدماتی” در گیلان
دوره آموزشی روزنامه‌نگاری مقدماتی با تدریس اساتید برجسته حوزه رسانه در گیلان روز پنج شنبه 28 دی ماه 1402 در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پویشگران گیل:

قاسم مصفا سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت:دوره آموزشی “روزنامه ‌نگاری مقدماتی “با هدف آموزش علاقه مندان در حوزه روزنامه نگاری و تربیت خبرنگاران حرفه ای و با سرفصل های مورد تایید دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها به صورت حضوری و با تدریس اساتید برجسته حوزه رسانه در گیلان به مدت 60 ساعت در روز پنج شنبه 28 دی ماه 1402 از ساعت 8 صبح تا 4 بعدالظهر در تالار مرکزی رشت برگزار می‌شود.
سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان ‌اینکه این دوره در موضوعات خبرنویسی و روابط عمومی، گزارش نویسی و تکنیک مصاحبه و شیوه نگارش در مطبوعات برگزار می‌شود،افزود:در این دوره اساتیدی همچون:یونس شکرخواه ،علیرضا حسینی پاکدهی، فریدون صدیقی و مسعود بصیری تدریس خواهند نمود.
قاسم مصفا خاطرنشان ‌کرد: علاقه‌مندان و خبرنگاران برای شرکت در این دوره می توانند مشخصات خود شامل:نام و نام خانوادگی، نام پدر ،تاریخ تولد، شماره شناسنامه ،کد ملی ،مدرک تحصیلی و شماره موبایل را تا تاریخ 25 دی ماه 1402 به سرشماره پیامکی ۱۰۰۰۱۳۳۳۳۲۳۶۲۹ ارسال نمایند.
سرپرست معاونت امور فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت : اولویت در پذیرش افراد ثبت‌نام شده بر اساس مشارکت مستمر افراد در آموزش‌های گذشته است.
قاسم مصفا افزود:دوره آموزشی ” روزنامه نگاری مقدماتی ” که به مدت 60 ساعت بوده و به همت خانه مطبوعات و رسانه‌های گیلان و با همکاری مرکز مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان برگزار و در صورت قبولی در آزمون مدرک معتبر مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها به شرکت کنندگان اهدا می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.