کد خبر : 10661
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۰

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مجموعه های ورزشی کارگران فعال شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: مجموعه های ورزشی کارگران فعال شود
مجموعه را انحصاری نکنید؛ گرچه کارگری است اما عموم مردم باید از آن استفاده کنند، این موضوع را در دستور کار قرار دهید تا برای خدمات‌دهی بیشتر از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش پویشگران گیل:
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: مجموعه‌های ورزشی کارگران باید فعال شوند و مشکلات این مجموعه‌ها در سطح کشور برای بهره‌مندی این جمعیت برطرف شود و مساله ورزشگاه کارگری شهرستان صومعه سرا کمک کرده و حل می‌کنیم.
به نقل از روابط عمومی استانداری گیلان؛ سیدصولت مرتضوی روز پنجشنبه در بازدید از ورزشگاه کارگری صومعه‌سرا افزود: به روایت آمار منتشره از مرکز آمار ایران و سایر مراجع رسمی نرخ ۶.۲ درصد بیکاری بسیار قابل قبول برای این استان به شمار می‌رود که استان گیلان را از سایر استان‌ها متمایز کرده است.
وی ابراز امیدواری کرد: با ادامه اقدامات انجام شده شاهد سیر نزولی نرخ بیکاری در گیلان باشیم؛ این استان ظرفیت‌ها و استعدادهای فراوانی دارد که می‌تواند بخش قابل توجهی از تولید ناخالص ملی کشور را به خود اختصاص دهد و بخشی از مساله اشتغال کشور را حل کند.
مرتضوی از مسئولان شهرستانی خواست نگاه درآمدزایی به این مجموعه نداشته باشند و به فرماندار صومعه سرا هم تاکید کرد روند امور را با جدیت دنبال کنند.
استاندار گیلان: در بخش ورزش روستایی، دهستانها و بخش‌ها برون‌سپاری انجام‌نشود
استاندار گیلان نیز با اشاره به آئین کلنگ زنی مجموعه ساختمان تامین اجتماعی و بخش درمانگاهی صومعه سرا خطاب به فرماندار این شهرستان تاکید کرد: روند احداث ساختمان مذکور را با جدیت دنبال کند تا طبق زمانبندی مناسب اثرات مثبت و پیشرفت پروژه را تا هفته دولت شاهد باشیم. ‌
اسدالله عباسی با بیان اینکه از روند مجموعه ورزشگاه کارگری صومعه سرا راضی نیستم، افزود: در حوزه ورزش از اداره کل ورزش و جوانان خواسته شد که در بخش ورزش روستایی، دهستان‌ها و بخش‌ها برون سپاری انجام‌ نشود و مدیریت و نظارت برعهده سازمان‌ها باشد.
وی گفت: این مجموعه در شان مردم این شهرستان نیست؛ باید آماده‌سازی شود تا کودکان، نوجوانان و جوانان بتوانند از آن بهره ببرند.
استاندار گیلان تاکید کرد: مجموعه را انحصاری نکنید؛ گرچه کارگری است اما عموم مردم باید از آن استفاده کنند، این موضوع را در دستور کار قرار دهید تا برای خدمات‌دهی بیشتر از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.
مجموعه ورزشی کارگران میرزاکوچک شهرستان صومعه سرا ۵۸ هزار متر مربع وسعت دارد و شامل سالن ورزشی سرپوشیده فوتسال، چمن مصنوعی و چمن طبیعی فوتبال، مجموعه خوابگاه ورزشی به مساحت ۲۸۰ متر مربع و واحد سرایداری است.
در این بازدید مقرر شد برای تعمیرات از جمله تاسیسات آب، برق، حفاظتی، دوربین مدار بسته، احداث و تکمیل دوردیوار مجموعه ورزشی، تعویض کفپوش سالن ورزشی، آسفالت مسیرهای داخلی و روشنایی چمن مصنوعی (احداث پروژکتور) توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار گیلان مساعدت لازم انجام شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.