کد خبر : 9327
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

در جریان بازدید اصحاب رسانه عنوان شد: آغاز عملیات اجرایی نصب و استقرار پست سیار سنگر

در جریان بازدید اصحاب رسانه عنوان شد: آغاز عملیات اجرایی نصب و استقرار پست سیار سنگر
خبرنگاران رسانه های جمعی از پروژه نصب و استقرار پست سیار سنگر بازدید کردند.

به گزارش پویشگران گیل: میرعباس بحری،مجری طرح ساختمان شرکت برق منطقه ای گیلان در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه نصب و استقرار پست سیار سنگر، گفت: در فاز اول این پروژه عملیات ساختمانی، شامل آماده سازی زمین، احداث پی و نصب فنس در زمینی به مساحت 2000 متر مربع انجام خواهد شد.
وی افزود: همزمان با مرحله تسطیح و آماده سازی زمین، احداث خط کابلی تامین برق پروژه به طول 500 متر با هزینه تقریبی 150 میلیارد ریال آغاز و پس از اتمام مراحل فوق، نصب و راه اندازی ترانس سیار به ظرفیت 15 مگاولت آمپر انجام خواهد شد.
مجری طرح ساختمان شرکت برق منطقه ای گیلان با ذکر اینکه هزینه سرمایه گذاری انجام شده جهت فاز اول پروژه بدون لحاظ ارزش پست سیار بالغ بر 250 میلیارد ریال می باشد،اظهار نمودند این پروژه با مشارکت و همکاری بخشداری و شهرداری سنگر در حال انجام بوده و طبق هماهنگی بعمل آمده با هدف تسریع در اجرای طرح مسوولیت بخش هایی از پروژه شامل حفاری و بکفیل بخش خط کابلی همچنین خاکریزی و احداث فنس فاز یک پروژه را بخشداری و شهرداری سنگر  عهده دار شدند.
وی افزود در زمینه تامین نقدینگی مورد نیاز برای خرید زمین طرح نیز شرکت توانیر عنایت  ویژه ای داشته اند و انشاالله با روند فعلی پروژه چنانچه با مشکل اجرایی خاصی مواجه نشویم امیدواریم در شهریورماه سال جاری شاهد افتتاح و بهره برداری از این پروژه باشیم.
بحری گفت: با توجه به ضعف ولتاژ منطقه، استقرار و راه اندازی این پروژه از اهمیت بسزایی برخوردار بود و با بهره برداری از این پروژه، مشکل منطقه سنگر برطرف خواهد شد.
مجری طرح ساختمان گفت: در ادامه فاز فعلی و پس از برقداری پست، آماده سازی و تسطیح کل زمین به متراژ 5000 متر مربع انجام خواهد شد تا شرایط برای انجام سایر مراحل احداث پست فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.