کد خبر : 8888
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰

لزوم حمایت مالی از شهرداری رشت برای اجرای پروژه‌های طرح میثاق

لزوم حمایت مالی از شهرداری رشت برای اجرای پروژه‌های طرح میثاق
رینگ ۹۰ متری از دیگر ضروریات شهر رشت است که درصددیم در خلال بودجه نویسی برای سال ۱۴۰۳ منابعی را برای آن طلب کنیم زیرا معتقدیم تنها با اجرای چندین تقاطع نمی‌توان مشکلات ترافیکی شهر رشت را مرتفع کرد.

به گزارش پویشگران گیل:
کوچکی نژاد گفت: شهرداری رشت کار بسیار سنگین و حجیمی را شروع کرده است و قطعا برای به ثمر رساندن آن به پشتیبانی و منابع مالی نیاز دارد.
نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس در جلسه بررسی مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی شهر که با حضور شهردار، رییس و دیگر اعضای شورای اسلامی و معاونین شهردار برگزار شد اظهار داشت: شهرداری رشت کار بسیار سنگین و حجیمی را شروع کرده است و قطعا برای به ثمر رساندن آن به پشتیبانی و منابع مالی نیاز دارد.
کوچکی‌نژاد تصریح کرد: برای تامین مالی پروژه‌های طرح میثاق نباید تنها به یک نقطه و یا دو نقطه متمرکز شویم بلکه باید از همه پتانسیل‌ها به ویژه از سطح ملی بیشتر استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: شهرداری رشت برای تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های طرح میثاق و پروژه‌های مدیریت پسماند می‌تواند با بهره‌گیری از نیروی انسانی توانمند و متخصص اقدامات را به نحو مطلوب‌تری به پیش ببرد.
کوچکی‌نژاد اضافه کرد: رینگ ۹۰ متری از دیگر ضروریات شهر رشت است که درصددیم در خلال بودجه نویسی برای سال ۱۴۰۳ منابعی را برای آن طلب کنیم زیرا معتقدیم تنها با اجرای چندین تقاطع نمی‌توان مشکلات ترافیکی شهر رشت را مرتفع کرد.
وی با بیان اینکه برای احیا دو رودخانه گوهررود و زرجوب رشت از بودجه سال ۱۴۰۲ استفاده خواهد شد گفت: برای تحقق این امر باید ابتدا طرح مطالعاتی توسط مدیریت شهری تهیه و ارائه شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.