کد خبر : 8277
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۰:۱۸

آیین رونمایی و اکران مستند خاک و آب برگزار شد

آیین رونمایی و اکران مستند خاک و آب برگزار شد
پدرم از کودکی مرا با عشق اباعبدالله آشنا کرد همان موقع که با صدای گرمش زمزمه ی حسین سر میداد و در دل من هیاهویی بپا میشد

به گزارش پویشگران گیل:
چهارمین فیلم عاشورایی با عنوان خاک و آب، اثر شاهین آبزن هنرمند، فیلمساز، کارگردان شهرستان رودبار با حضور ائمه جمعه، فرماندار رودبار، عاشوری دبیرکل انجمن پتروشیمی و صنعت نفت ایران، مدیران ادارات شهرستان گیلان و مدیران رسانه‌های استان گیلان و شهرستان رودبار، اهالی فرهنگ و هنر و علاقمندان به سینمای مستند در سینما زیتون رودبار برگزار شد.
در این مراسم بعد از سخنرانی حجت الاسلام سید محمدی و فرماندار رودبار، مستند عاشورایی شاهین آبزن اکران و از پوستر خاک و آب رونمایی شد.
شاهین آبزن طی سخنانی ضمن قدردانی از مسئولین و مردم همیشه همراه رودبار گفت: پدرم از کودکی مرا با عشق اباعبدالله آشنا کرد همان موقع که با صدای گرمش زمزمه ی حسین سر میداد و در دل من هیاهویی بپا میشد و اکنون افتخار میکنم که توانستم بخش کوچکی از دینی که بر گردنم بود را بجا بیاورم.
وی ضمن تشکر از عوامل فیلم از جمله علیرضا شانه چیان، تارا مرادی ،صدرا آبزن،ابوالفضل شانه چیان گفت: بزودی به همراه تیم همیشه همراهم راهی بندرپعباس هستم تا مستند بعدی را به ثمر برسانیم .
در خاتمه از کارگردان و عوامل فیلم در سالن سینما زیتون رودبار تجلیل و قدردانی گردید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.