کد خبر : 7293
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

تقدیر از بانوان در هفته عفاف و حجاب

تقدیر از بانوان در هفته عفاف و حجاب
چادر به عنوان حجاب برتر یک سلاح بسیار قدرتمند در راستای حفظ ارزش و منزلت زن است

به گزارش پویشگران گیل:
به مناسبت روز عفاف و حجاب در نشستی با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان از بانوان همکار تقدیر گردید.
به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، به مناسبت 21 تیرماه روز عفاف و حجاب در نشستی با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گیلان، حجت‌الاسلام و المسلمین قربان پور مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین پشتیبانی، بازسازی و مسکن روستایی و مسکن شهری از بانوان همکار تقدیر گردید.
هندس دائمی در این مراسم با بیان این که اصالت زن مسلمان عفت اوست که حجاب مهمترین رکن آن است افزود: این روز را به همه بانوان مومن و شریف خصوصا بانوان شاغل در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تبریک و تهنیت گفت و توفیق روزافزون همگان را در تبعیت از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در راستای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش در جهت ارتقاء کیفی آن در جامعه که سلامت رفتار و کردار جوانان این مرز و بوم را تضمین می‌نماید، از درگاه ایزد منان، مسألت می‌نمایم.
وی با تأکید بر اینکه حجاب محدودیت نیست، بیان کرد: چادر به عنوان حجاب برتر یک سلاح بسیار قدرتمند در راستای حفظ ارزش و منزلت زن است و امیدوارم با اقدامات موثر بتوانیم جامعه مخاطب به ویژه نسل جوان را نسبت به این مهم جذب و ترغیب کرده و با ارائه برنامه‌های هوشمندانه، ظریف، متنوع و خلاق با تهاجم فرهنگی دشمنان مقابله کنیم. در پایان نیز با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از بانوان تقدیر بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.