کد خبر : 7294
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰

تأکید شهردار بر لزوم حل مشکل پل‌های عابر پیاده و سرعت بخشی به پروژه‌های عمرانی

تأکید شهردار بر لزوم حل مشکل پل‌های عابر پیاده و سرعت بخشی به پروژه‌های عمرانی
برگزاری جلسه شورای مناطق به ریاست شهردار رشت

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت،جلسه شورای مناطق به ریاست رحیم شوقی شهردار رشت برگزار شد.
در این نشست پیگیری مطالبات شهرداری از سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی، تسهیل در روند پرداخت به موقع حقوق کارکنان و پرسنل و ایجاد امکاناتی نظیر سرویس‌های بهداشتی در دستور کار جلسه قرار داشت.
همچنین مدیران هر کدام از مناطق پنجگانه شهر رشت نیز موارد و مسائل مختلف مربوط به منطقه خود را تشریح کردند و گزارشی هم از روند پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی و فرآیند سیاه پوش کردن شهر برای ماه محرم ارائه دادند.
شهردار رشت در این جلسه پیگیری حل مشکل پل‌ عابر پیاده جانبازان را مسأله‌ای که باید در اسرع وقت تعیین تکلیف شود اعلام و بر لزوم تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و پایش نیروی انسانی در سطح مناطق،نواحی و سازمان‌های تابعه و تهیه یک چهارچوب در این زمینه با تشکیل یک تیم فنی تاکید کرد.
رحیم شوقی ابراز داشت: از مدیران مناطق انتظار دارم همکاری لازم را داشته باشند تا بودجه شهرداری محقق شود زیرا تأثیر تحقق درآمدهای شهرداری به خود شهر و شهروندان برمی‌گردد.
شهردار رشت همچنین از مدیران مناطق پنجگانه خواست در روند سیاه پوش نمودن شهر همکاری و مشارکت بیشتری داشته باشند.
لازم به ذکر است در حاشیه برگزاری جلسه شورای مناطق مجید دوهندو رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گیلان نیز با شهردار رشت دیدار و در مورد کمک و همکاری شهرداری رشت با این ستاد، آمادگی موکب خدام العتره شهرداری برای خدمات رسانی به عزاداران حسینی و راهپیمایی اربعین گفت‌وگو کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.