کد خبر : 7311
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۴

مدیرعامل سیمان خزر:شرکت سیمان خزر با سرعت در مسیر مهار تورم و رشد تولید حرکت می‌نماید

مدیرعامل سیمان خزر:شرکت سیمان خزر با سرعت در مسیر مهار تورم و رشد تولید حرکت می‌نماید
نمود عدالت محوری،اخلاق مداری و شایسته سالاری در شرکت سیمان خزر، ارکان راهبردی سرمایه‌های انسانی جهت دستیابی به اهداف تحولی و افتخار آفرین است.

به گزارش پویشگران گیل:
به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان خزر اسحق جمال امیدی مدیرعامل شرکت سیمان خزر در همایش جایگاه معدن و صنایع مدنی در توسعه اقتصادی گیلان با رویکرد «توسعه معدن کاری پایدار» با حضور مدیران کشوری و استانی روز یکشنبه در تالار حکمت دانشگاه گیلان، گفت: گیلان دارای منابع معدنی متنوع و غنی جهت فرآوری و تبدیل به محصولات تولیدی مورد نیاز کشور می‌باشد.
وی ضمن تشکر از مدیریت صمت استان، افزود: دکتر پورحیدری مدیرکل صمت گیلان نگاه تعاملی با مجموعه های صنعتی بویژه سیمان خزر داشته و این رویکرد سبب ارتقای تولید و صنعت استان شده است.
دکتر جمال امیدی با بیان اینکه موفقیت‌های این مجموعه ناشی از کارگروهی،خرد جمعی و بهره گیری از دانش روز دنیا بوده است،گفت: اقتصاد مقاومتی تکیه بر مردم،متخصصین، تولید ملی و تکنولوژی بومی داشته و این واحد نیز با عملیاتی نمودن شعارهای همدلی، جدیت در کار و نظم و انضباط فردی و سازمانی با سرعت در مسیر مهار تورم و رشد تولید حرکت می‌نماید.
جمال امیدی با تاکید بر بومی‌سازی قطعات و تجهیزات،بیان کرد: با شناسایی کارگاه‌های فعال صنعتی داخل کشور و بکارگیری از دانش نرم افزاری مهندسین سیمان خزر، بسیاری از قطعات و تجهیزات وارداتی و همچنین ماشین آلات ضایعاتی، صددرصد تعمیر و به چرخه تولید اضافه شده‌اند.
در ادامه این همایش دکتر پورحیدری مدیرکل صنعت،معدن و تجارت استان گیلان،دلخوش نماینده شهرستان صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی، مهندس بهرامن رئیس خانه معدن ایران و  دکتر اسدی رئیس خانه معدن استان گیلان نیز سخنانی در خصوص اهمیت معدن و واحدهای معدنی و صنعتی استان ایراد نموده و بر اهمیت این بخش و لزوم سرمایه گذاری و حمایت مسئولین در راستای بالفعل نمودن پتانسیل بالقوه معدن گیلان تاکید داشتند.
در پایان این همایش از دکتر جمال امیدی مدیرعامل شرکت‌ سیمان خزر با اهدای لوح تقدیر و تندیس تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.