کد خبر : 6269
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کشور میهمان کودکان و نوجوانان گیلان

تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کشور میهمان کودکان و نوجوانان گیلان
معرفی کتاب توسط اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری استان گیلان و قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های جانبی در شهرستان‌های یاد شده با حضور گروه نمایش تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور است.

به گزارش پویشگران گیل:
گروه نمایش تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری میهمان کودکان و نوجوانان گیلان شده است و بناست تا به مدت پنج روز با اجرای نمایش خاطرات خوشی را برایشان در استان رقم بزند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان درباره موضوع یاد شده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: افزایش نشاط اجتماعی، غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و خدمات رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار از اهداف حضور تماشاخانه سیار کانون در گیلان است.
سیدجلیل میرعظیمی با اشاره به حضور گروه نمایش تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کشور از ۲۲ تا ۲۶ تیرماه در گیلان اضافه کرد: این گروه نمایشی صبح امروز در جمع کودکان و نوجوانان رستم‌آباد رودبار حاضر شدند و نمایش “ماجرای گَله‌ من” را اجرا کردند که مورد استقبال کودکان و نوجوانان قرار گرفت.
وی با بیان اینکه گروه نمایش یادشده عصر امروز در منطقه آزاد بندرانزلی با ایجاد فضایی شاد برای کودکان و نوجوانان اجرا خواهند داشت،خاطر نشان کرد: این گروه نمایشی در ساحل مروارید زیباکنار، رضوانشهر، دیلمان، سیاهکل، لنگرود، کومله، رودسر، املش، رحیم‌آباد و لوشان نیز به اجرای نمایش می پردازند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان بیان کرد: گروه تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری پیام‌های آموزشی خود را به صورت غیرمستقیم در قالب اجرای نمایش به کودکان و نوجوانان انتقال می‌دهند.
وی اظهار کرد: معرفی کتاب توسط اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری استان گیلان و قصه‌گویی از دیگر برنامه‌های جانبی در شهرستان‌های یاد شده با حضور گروه نمایش تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور است.
ماجرای گَله‌ من کاری از گروه نمایشی عروسک‌های جادویی به نویسنده و کارگردانی امیرمحمد انصافی است.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان دارای ۳۱ مرکز فرهنگی هنری ثابت، چهار کتابخانه پستی، سه مرکز سیار روستایی و یک مرکز سیار شهری است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.