کد خبر : 6078
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۵

هدف فروشگاه گرانو،کاهش حجم پسماندها با بازسازی ظروف و حمايت از اقتصاد خانوار

هدف فروشگاه گرانو،کاهش حجم پسماندها با بازسازی ظروف و حمايت از اقتصاد خانوار
در شرایط بد اقتصادی و افزایش قیمت ظروف نو ،ظروف قدیمی منازل را با گرانیت با دوام و مقاوم نوسازی نماید.

به گزارش پویشگران گیل:
بازسازی ظروف تفلون و سایر ظروف قدیمی، راهی برای بالا بردن کیفیت آنها است. مهم‌ترین عواملی که باعث ترغیب به تعمیر ظروف تفلون، گرانیتی و سایر ظروف می‌کند، تاثیرات زیاد کیفیت ظروف مصرفی در سلامتی و کیفیت غذا می‌باشد، علاوه بر آن تفاوت چشمگیر قیمت بازسازی ظروف نسبت به خرید ظروف نو است. تا زمانی که فلز اصلی قابلمه سالم باشد، تعمیر آن مقرون به صرفه‌ترین گزینه است.البته باید در نظر گرفت که نحوه بازسازی ظروف در کیفیت آن ظرف تاثیر دارد و اگر تمامی مراحل به طور صحیح انجام نشود، عوارض جبران ناپذیری به همراه دارد و انتخاب کارگاهی مناسب می‌تواند علاوه بر تضمین کیفیت و سلامت ظروف هزینه کمتری را در بر بگیرد.
امروزه استفاده مجدد يكي از سياست‌هاي مهم در كشورهاي پيشرفته است و استفاده از اجناس دسته دوم در حال توسعه روزافزون است. با اجراي اين سياست و توسعه آن، حجم پسماندها به شدت كاهش خواهد يافت. اين سياست باعث خواهد شد تا از مواد اوليه و انرژي كمتر براي توليد محصولات استفاده شود. اين رويه در كشورهاي توسعه يافته و در كشورهاي جهان سوم از جمله كشور خودمان نيز با شيبي ملايم در حال توسعه است.
نوسازي و بازسازي ظروف گرانو در راستاي مديريت سبز منازل و براي جلوگيري از توليد پسماند، کاهش مصرف روغن و همچنين حفظ سلامتي خانواده‌ها با نوسازي ظروف كهنه و قديمي آشپزخانه براي حفاظت از محيط زيست تشكيل شده و قصد توسعه كيفي آن را دارد و امروزه توجه به استفاده از مواد ارگانيك مورد توجه است، اما اگر همين مواد ارگانيك در ظروف نامناسب آماده گردد، مشكلات عمده اي را براي سلامتي افراد ايجاد خواهد نمود و احتمال ايجاد بيماري در آن زياد خواهد بود. ظروف گرانيتي در صورت خراش ديدن به دليل سهل انگاري در شستشو يا استفاده از قاشق‌هاي فلزي، همانند تفلون از ظرف جدا و وارد غذا نمي‌شود. به همین دلیل مراکزی در سطح شهر وجود دارند که این ظروف را نوسازی و بازسازی می‌نمایند. یکی از این مراکز، مرکز خدمات نوسازی و بازسازی ظروف گرانو است که در یکی از محلات تاریخی رشت یعنی چله‌خانه قرار دارد. برای اینکه از فعالیت این مرکز مطلع شویم به سراغ مدیر این مرکز خانم زهرا یزدی رفتیم تا ما را با فعالیت این مرکز آشنا کند.
بفرمایید هدف از تاسیس این مرکز چه بود ؟ خدمات نوسازی و بازسازی ظروف گرانو در راستای مدیریت سبز منازل و جلوگیری از تولید پسماند کاهش مصرف روغن و و همچنین حفظ سلامت خانواده ها با نوسازی ظروف کهنه و قدیمی آشپزخانه برای حفاظت از محیط زیست تشکیل شده و قصد توسعه کیفی آن را داریم.
از چه سالی شروع به فعالیت کردید ؟ چند شعبه و پرسنل دارید؟ از سال گذشته کارمان را شروع کردیم و دو شعبه داریم شعبه اصلی در رشت است و شعبه دیگر که دو ماه پیش راه‌اندازی شد در رودسر است. در شعبات سه نفر کار می‌کنند.
چه خدماتی در این مرکز ارائه می‌دهید؟در شرایط بد اقتصادی و افزایش قیمت ظروف نو ،برای حمایت از اقتصاد خانواده‌ها این فروشگاه با دریافت هزینه مناسب که دارای توجیه اقتصادی بالایی است، ظروف قدیمی منازل را با گرانیت با دوام و مقاوم( که به دلیل عدم واکنش به غذاهای اسیدی و جزئ سالم‌ترین ظروف برای آشپزخانه است) نوسازی می‌نماید.
چه خدمات ویژه ای در این مرکز ارائه می‌شود؟در این فروشگاه در راستای هم نشینی رنگ ظروف که دارای تنوع بسیار بالای رنگ است با دکور آشپزخانه و زیباسازی آشپزخانه با ظروف (دیگ، قابلمه، تابه، تابه رژیمی) چدنی، تفلون، سرامیک، گرانیت، استیل و رویی برای تهیه غذای سالم با گرانیت بازسازی می‌شود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.