کد خبر : 6109
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

مدیرکل کمیته امداد گیلان:هدف گذاری برای ایجاد بیش از ۱۹هزار فرصت شغلی در گیلان

مدیرکل کمیته امداد گیلان:هدف گذاری برای ایجاد بیش از ۱۹هزار فرصت شغلی در گیلان
ایجاد شبکه‌ای از مشاغل بومی و پُردرآمد، تأکید بر تکمیل زنجیره صنایع و مهارت آموزی از جمله اقدامات کمیته امداد در راستای گسترش مقیاس فعالیت و احیا صنایع بومی می‌باشد.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل کمیته امداد گیلان از هدف گذاری برای ایجاد ۱۹ هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی برای سال جاری خبر داد و گفت: بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۲ اختصاص داده شده است.
عباس اهرابی با بیان اینکه یکی از رسالت‌های اصلی این نهاد طی سال‌های اخیر، توانمندسازی مددجویان است، اظهار کرد: یکی از معیارهای توانمندسازی مدنظر کمیته امداد درآمد پایدار است.
وی، با اشاره به اقدامات کمیته امداد در زمینه ایجاد فرصت مناسب برای کسب درآمد پایدار توسط مددجویان گفت: مشاوره شغلی، استعداد سنجی، آموزش، اعطای تسهیلات قرض الحسنه، هدایت تا ایجاد فرصت شغلی، نظارت و پشتیبانی از جمله اقدامات این نهاد برای ایجاد اشتغال پایدار و توانمندسازی مددجویان است.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان، توجه به راهبری شغلی و مزیت‌سنجی ایجاد اشتغال را از کار ویژه‌های مهم کمیته امداد بر شمرد و ادامه داد: ایجاد شبکه‌ای از مشاغل بومی و پُردرآمد، تأکید بر تکمیل زنجیره صنایع و مهارت آموزی از جمله اقدامات کمیته امداد در راستای گسترش مقیاس فعالیت و احیا صنایع بومی می‌باشد.
اهرابی، با تأکید بر سوق دادن اشتغال به سمت مردمی کردن و برون سپاری توسط کمیته امداد تصریح کرد: در این راستا از ظرفیت جهادگران،کانون‌های کارآفرینی، مراکز نیکوکاری تخصصی کارآفرینی و مجموعه‌هایی از این قبیل بهره گرفته می‌شود.
وی، از هدف گذاری ۱۹ هزار و ۷۵۰ فرصت شغلی برای سال جاری خبر داد و عنوان کرد: بدین منظور بیش از دو هزار میلیارد تومان اعتبار در سال ۱۴۰۲ اختصاص داده شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.