کد خبر : 5762
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان: تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور در استان گیلان

مدیرعامل توزیع نیروی برق گیلان: تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور در استان گیلان
تمام برنامه‌های عملیاتی و اتفاقاتی در محدوده اطراف محل‌های برگزاری آزمون در روز‌های برگزاری کنکور متوقف و همه گروه‌های اتفاقات و تعمیرات برق این شرکت در روز‌های برگزاری کنکور در حالت آماده‌باش قرار دارند تا آزمون سراسری با ضریب پایداری بالای برق برگزار شود.

به گزارش پویشگران گیل:
محمدتقی مهدیزاده ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان کنکور سراسری از آمادگی لازم اینشرکت برای تأمین برق پایدار و اقدامات لازم برای پایداری شبکه برق تمام حوزه‌های برگزاری کنکور در استان خبر داد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به برگزاری آزمون سراسری در هفته جاری، اظهار کرد: با تدابیر اتخاذ شده و اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از بروز هر گونه مشکل، بار شبکه در محدوده محل‌های برگزاری آزمون از سوی مدیریت‌های برق شهرستان‌ها در سراسر استان به طور مستمر در حال رصد است.
وی افزود: تمام شبکه‌ها و تاسیسات حوزه‌های آزمون، بازدید و وضعیت لوازم اندازه‌گیری برق محل‌های موردنظر نیز بررسی شده است تا در صورت افزایش مصرف، تعادل بار مستمر و برقرار باشد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان با اشاره به ضرورت تامین برق پایدار حوزه‌های امتحانی گفت: هم‌استانی‌ها با رعایت صرفه‌جویی در مصرف برق در فصل تابستان به خصوص در ایام برگزاری آزمون‌های سراسری صنعت برق را در تامین برق پایدار همراهی کنند.
مهدیزاده عنوان کرد: مصرف بهینه انرژی برق به ویژه رعایت دمای آسایش در منزل و محل کار ( ۲۴ درجه به بالا) قطعا تاثیر زیادی در استمرار جریان برق خواهد داشت.
وی در خاتمه اظهار کرد: تمام برنامه‌های عملیاتی و اتفاقاتی در محدوده اطراف محل‌های برگزاری آزمون در روز‌های برگزاری کنکور متوقف و همه گروه‌های اتفاقات و تعمیرات برق این شرکت در روز‌های برگزاری کنکور در حالت آماده‌باش قرار دارند تا آزمون سراسری با ضریب پایداری بالای برق برگزار شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.