کد خبر : 3416
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰

مدیرکل پست گیلان اعلام کرد؛ گیلان دومین استان در تعداد بسته و امانت پستی

مدیرکل پست گیلان اعلام کرد؛ گیلان دومین استان در تعداد بسته و امانت پستی
با توجه به فصل برداشت چای در استان، حجم زیادی از مرسولات ارسالی مربوط به این محصول منحصر به فرد استان بوده که با تمهیدات اتخاذ شد

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل پست استان گیلان گفت: در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ تعداد یک میلیون و ۸۳۸ هزار ۶۴۲ بسته و امانت در استان گیلان جابجا شده است.
محمدحسین هوشنگی ضمن تشریح اقدامات پست گیلان در ۳ ماهه نخست سالجاری در زمینه ترافیک مرسولات مبادله شده اظهار داشت: در سه ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ تعداد یک میلیون و ۸۳۸ هزار ۶۴۲ بسته و امانت در استان گیلان جابجا شده که سهم تعداد بسته و امانات صادره از گیلان به مقاصد سایر استانهای کشور یک میلیون ۳۶۸ هزار و ۸۹۶ فقره بسته و امانات است.
وی افزود: با توجه به حجم ترافیکی مرسولات صادره، استان گیلان در رده دوم رتبه بندی کشوری بعد از استان تهران قرار دارد که تعداد زیادی از این مرسولات مربوط به کالاهایی است که از طریق فروشگاههای مجازی فعال در سطح استان به یگر مناطق کشور ارسال شده است.
مدیرکل پست گیلان با اشاره به ظرفیت‌های فراوان محصولات بومی و محلی در استان گیلان عنوان کرد: با توجه به فصل برداشت چای در استان، حجم زیادی از مرسولات ارسالی مربوط به این محصول منحصر به فرد استان بوده که با تمهیدات اتخاذ شده شرایطی فراهم شده تا ارسال زیتون از طریق فروشگاه‌های مجازی، برنج، بادام و همچنین تولیدات صنایع دستی با سرعت بیشتری صورت پذیرد.
هوشنگی از توزیع بالغ بر ۴۶ هزار فقره کارت سوخت از بهمن ماه سال گذشته تا کنون در استان گیلان خبر داد و تصریح کرد: در حدود ۵۰۰۰ فقره کارت سوخت در باجه های معطله پستی در سطح استان قرار دارد که عمده دلیل عدم امکان توزیع کارت سوخت‌های موجود در باجه های معطله به دلیل نقص، آدرس، تغییر مکان مالکین و یا نقل و انتقال وسایل نقلیه می‌باشد که علیرغم دوبار مراجعه مأمورین پست جهت توزیع کارت سوخت به دلایل مذکور امکان تحویل آنها وجود ندارد.
مدیرکل پست استان گیلان در ادامه افزود: هم استانیهای گرامی میتوانند با مراجعه به سامانه https://scs.niopdc.ir نسبت به دریافت بارکد پستی کارت سوخت خود اقدام و پس از آن با مراجعه به سامانه رهگیری مرسولات پستی به نشانی tracking.post.ir از محل نگهداری کارت سوخت خود مطلع شوند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.