کد خبر : 4184
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

شهردار رشت: افزایش سرانه فضای سبز از اولویت‌های توسعه شهری

شهردار رشت: افزایش سرانه فضای سبز از اولویت‌های توسعه شهری
گلایه شهروندان از وضعیت فضای سبز به حق است

به گزارش پویشگران گیل:
شهردار رشت در نشست تخصصی با کارشناسان فضای سبز افزایش سرانه فضای سبز را از اولویت‌های توسعه شهری ذکر کرد و گفت: گلایه شهروندان از وضعیت فضای سبز به حق است و باید با راهکارهای تخصصی و علمی جهت رفع مشکلات و نواقص اقدام کنیم.
به گزارش واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری رشت، نشست تخصصی رحیم شوقی شهردار رشت با کارشناسان فضای سبز شهرداری رشت در راستای ساماندهی و افزایش سرانه فضای سبز و موضوعات مرتبط برگزار شد.
شهردار رشت در این جلسه با بیان اینکه افزایش سرانه فضای سبز یکی از اولویت‌های توسعه شهری است ابراز داشت: علاوه بر توسعه فضای سبز و مصادیق آن باید در میزان دسترسی همه شهروندان به فضای سبز توازن ایجاد شود تا عدالت شهری و توجه یکسان به همه مناطق سطح شهر نمود پیدا کند که البته این امر به برنامه‌ریزی درست و پشتکار همه مدیران نیازمند است.
شوقی با بیان اینکه وی به دنبال کارهای نمایشی نیست تصریح کرد: بنده به دنبال دیده شدن در شهر نیستم و میخواهم ثمرات همدلی به صورت اصولی و زیربنایی به بار بنشیند و نفع اقدامات در دست اجرا به مردم برسد.
وی انجام کارهای زودبازده اما بدون پشتوانه تخصصی را زمینه ساز سلب اعتماد مردم و اتلاف بیت‌المال ذکر کرد و گفت: وظیفه ما به عنوان شهرداری این است تا با ایجاد عرصه‌های سبز زمینه را برای ارتقای سلامت و نشاط شهروندان فراهم کنیم.
شهردار رشت گلایه شهروندان از وضعیت فضای سبز را به حق دانست و تصریح کرد: گلایه شهروندان از وضعیت فضای سبز به حق است و باید با استفاده از ظرفیت اندرکاران و کارشناسان و زحمتکشان این حوزه و با ارائه راهکارهای تخصصی و علمی جهت رفع مشکلات و نواقص اقدام کنیم.
لازم به ذکر است حاضران در این جلسه نیز در راستای ایجاد پارک‌های جدید، حفظ و نگهداری فضای سبز، اختصاص بودجه برای پروژه‌های حوزه فضای سبز شهری، رسیدگی به ورودی‌های شهر رشت و مواردی نظیر این صحبت کرده و برای بهتر شدن عملکرد شهرداری در بخش فضای سبز پیشنهاداتی را ارائه دادند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.