کد خبر : 3247
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

دستگیری فردی ۵۲ ساله در رودبار پس از حفر گودالی به عمق ۱۵ متر

دستگیری فردی ۵۲ ساله در رودبار پس از حفر گودالی به عمق ۱۵ متر
مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مقاصد خود هستند

به گزارش پویشگران گیل:
فرمانده انتظامی رودبار از شناسایی و دستگیری یک حفار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد گفت: متهم ۵۲ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ عیسی روشن‌قلب اظهار داشت: مبارزه با سودجویانی که با چپاول میراث گذشتگان به دنبال رسیدن به مقاصد خود هستند، همواره در اولویت کار مجموعه انتظامی قرار دارد.
وی در ادامه با اشاره اینکه در پی دریافت خبری مبنی بر انجام حفاری غیرمجاز در یکی از روستاهای بخش خورگام شهرستان رودبار، بررسی موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس قرار گرفت، گفت: ماموران انتظامی پس از اطمینان از صحت موضوع با هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و یک نفر را حین حفاری غیرمجاز دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان رودبار از حفر گودالی به عمق ۱۵ و عرض ۲ متر توسط متهم خبر داد و گفت: متهم ۵۲ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
این مقام انتظامی در پایان با اعلام اینکه اشیای باستانی ریشه در پیشینه تاریخی هر ملتی دارد و باید به عنوان میراثی برای آیندگان حفظ شود از مردم خواست در صورت مشاهده هرکونه مورد مشابه، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.