کد خبر : 3045
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

احداث بیمارستان جنرال ۸۰۰ تخت خوابی سردار جنگل رشت

احداث بیمارستان جنرال ۸۰۰ تخت خوابی سردار جنگل رشت

به گزارش پویشگران گیل: رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مشترک با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، ضمن تشریح آخرین وضعیت زیرساخت‌های نظام سلامت استان، بر ضرورت تأمین اعتبار جهت تکمیل و احداث طرح‌های عام‌المنفعه نظام سلامت گیلان شد. محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بهروز رحیمی، معاون توسعه

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مشترک با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، ضمن تشریح آخرین وضعیت زیرساخت‌های نظام سلامت استان، بر ضرورت تأمین اعتبار جهت تکمیل و احداث طرح‌های عام‌المنفعه نظام سلامت گیلان شد.
محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بهروز رحیمی، معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در دیدار و نشست مشترک با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آخرین وضعیت نظام سلامت استان گیلان را تشریح کرد.
آشوبی با برشمردن طرح‌های عمرانی و فنی در دست احداث بهداشتی، درمانی و آموزشی گیلان، تأمین به‌موقع اعتبار و منابع مالی و پولی را برای اتمام آن‌ها مورد تأکید قرار داد.
وی با اشاره به طرح‌های عمرانی بزرگ عام‌المنفعه در دست ساخت دولت در گیلان ازجمله احداث بیمارستان جنرال ۴۰۰ تختخوابی پرفسور سمیعی رشت، از آمادگی دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای نیازسنجی، خرید تجهیزات و ملزومات سرمایه‌ای این بیمارستان در دست احداث توسط سازمان مجری ساختمان‌ها، تأسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی در صورت تأمین و تخصیص اعتبار، خبر داد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان همچنین با تقدیر از حسن توجه مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر موافقت با احداث بیمارستان جنرال ۸۰۰ تخت خوابی سردار جنگل رشت و ابلاغ آن توسط رئیس‌جمهوری در قالب قانون لایحه بودجه امسال، خواستار تخصیص اعتبارات آن جهت آغاز به کار این بیمارستان زیرساختی و مبرم در گیلان شد.
آشوبی با اشاره به احداث طرح‌های مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه، تأمین اعتبار از محل ردیف‌های ملی و یا تسهیل در پرداخت با تسریع در فرایند تهاتر املاک را موردتوجه قرار داد.
وی همچنین به موضوع مهم و نیاز فوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان به نیروی انسانی متخصص و ماهر در مراکز بهداشتی و درمانی اشاره کرد و خواستار افزایش ظرفیت استخدامی نیروی انسانی در آزمون استخدامی پیش روی وزارت بهداشت، مازاد بر مجوز استخدامی ۵۰۳ نفر تخصیص‌یافته فعلی شد.
ساماندهی نیروهای شرکتی شاغل در نظام سلامت استان گیلان و همچنین برنامه‌ریزی و ساماندهی چارت سازمانی برخی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دیگر محورهای گفت‌وگوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در نشست مشترک با معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.