کد خبر : 377
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۹

چوکا با شکست از لیگ دسته یک خداحافظی کرد

چوکا با شکست از لیگ دسته یک خداحافظی کرد

به گزارش پویشگران گیل: تیم فوتبال چوکا تالش در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول کشور مقابل تیم دریا بابل مغلوب شد تا با شکست این لیگ را ترک کند. تیم‌های فوتبال چوکا تالش و دریا بابل مازندران عصر سه شنبه در هفته سی و چهارم و پایانی رقابتهای لیگ دسته اول کشور جام آزادگان

به گزارش پویشگران گیل:
تیم فوتبال چوکا تالش در هفته پایانی رقابت‌های لیگ دسته اول کشور مقابل تیم دریا بابل مغلوب شد تا با شکست این لیگ را ترک کند.
تیم‌های فوتبال چوکا تالش و دریا بابل مازندران عصر سه شنبه در هفته سی و چهارم و پایانی رقابتهای لیگ دسته اول کشور جام آزادگان مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم دریا بابل با نتیجه سه بر یک میزبانش را مغلوب کرد.
این دیدار به میزبانی چوکا تالش برگزار شد اما به دلیل محرومیت این تیم از میزبانی، این مسابقه در ورزشگاه وحدت بندرآستارا برگزار شد.
تیم فوتبال چوکا تالش که از هفته قبل سقوطش از این لیگ مسجل شده بود در این دیدار نیز ضعیف ظاهر شد و با قبول یک شکست خانگی دیگر لیگ دسته اول را به اتمام رساند تا خداحافظی تلخی از این لیگ داشته باشد.
تیم فوتبال دریا بابل مازندران نیزنگرانی بابت خطر سقوط نداشت در این دیدار بهتر از چوکا ظاهر شد و با استفاده مناسب از فرصت‌های به دست آمده توانست فاتح دیدار شود تا این تیم رقابتهای فصل جاری لیگ دسته اول را با پیروزی به اتمام برساند.
تنها گل تیم فوتبال چوکا تالش را در این دیدار مرصاد فلاح نژاد در دقیقه ۸۳ به ثمر رساند و گلهای تیم فوتبال دریا بابل مارندران را در این بازی میلاد ابطحی در دقایق ۴۵ و ۶۸ مهرداد حیدری در دقیقه ۹۰ به ثمر رساندند.
قضاوت این دیدار را هم مصطفی مناجاتی پور با کمک‌های امیر امیری و رضا قائمی برعهده داشتند که سیاوش خالقی به عنوان داور چهارم و حبیب‌الله شیرازی به عنوان ناظر گروه داوری در این مسابقه حضور یافتند.
با توجه به برگزاری هفته پایانی رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول کشور، تیم چوکا تالش با این شکست همچنان ۲۲ امتیازی باقی ماند و در انتهای جدول قرار گرفت تا یکی از تیمهای سقوط کننده از این مسابقات باشد و تیم دریا بابل نیز با این پیروزی ۳۸ امتیازی شد و در رتبه دهم جدول قرار گرفت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.