کد خبر : 597
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴

سرپرست هلال احمر گیلان خبر داد؛ آماده باش جمعیت هلال احمر در گیلان 

سرپرست هلال احمر گیلان خبر داد؛ آماده باش جمعیت هلال احمر در گیلان 

به گزارش پویشگران گیل: سرپرست هلال احمر گیلان با اشاره به آماده باش جمعیت هلال احمر در استان گفت: هلال احمر به بیش از ۳۰۰ نفر از متاثرین آبگرفتگی در شهرستان‌های گیلان امدادرسانی کرده است. هادی سلیمی اظهار کرد:با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر مشکلات ناشی از آبگرفتگی و وقوع سیلاب در محورها، عملیات امداد و

به گزارش پویشگران گیل:
سرپرست هلال احمر گیلان با اشاره به آماده باش جمعیت هلال احمر در استان گفت: هلال احمر به بیش از ۳۰۰ نفر از متاثرین آبگرفتگی در شهرستان‌های گیلان امدادرسانی کرده است.
هادی سلیمی اظهار کرد:با دریافت گزارش‌هایی مبنی بر مشکلات ناشی از آبگرفتگی و وقوع سیلاب در محورها، عملیات امداد و نجات در دستور کار قرار گرفت.
وی از امدادرسانی به ۳۰۰ نفر از متاثرین آبگرفتگی در گیلان خبر داد و افزود: با توجه به بارش باران و وقوع سیلاب در روزهای اخیر،آبگرفتگی
آبگرفتگی در شهرستان‌های آستارا، صومعه‌سرا و رضوانشهر به بیش از۳۰۰ نفر امدادرسانی توسط گروه‌های امداد و نجات صورت گرفته است.
سرپرست هلال احمر گیلان با اشاره به جزئیات بیشتر امداد رسانی در نقاط آبگرفتگی شده اضافه کرد: این عملیات امدادرسانی با مشارکت ۸ تیم امدادی و ۸ خودروی عملیاتی انجام شده است.
سلیمی با تاکید بر اینکه شهروندان از اُطراق در مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها پرهیز کنند، گفت:هواشناسی در خصوص سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌ها هشدار داده است.
وی ادامه داد:امدادرسانی به منازل و امکان عمومی دچار آب گرفتگی در شهرستان‌های آستارا،صومعه‌سرا و رضوانشهر توسط یگان‌های امدادی هلال احمر صورت گرفته است.
سرپرست هلال احمر با اشاره به آمادگی ندای امداد این سازمان بیان کرد: در صورت بروز هر گونه مشکل مراتب را با شماره گیری ۱۱۲به ندای امداد هلال احمر گزارش دهند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.