کد خبر : 3440
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۸

کمیته امداد از نظر انقلابی‌گری به عنوان الگویی برای سایر نهادها است

کمیته امداد از نظر انقلابی‌گری به عنوان الگویی برای سایر نهادها است
توجه به یتیم و تکفل امور یتیمان موجب برکات بسیار زیادی در تمامی عرصه های زندگانی خواهد شد.

به گزارش پویشگران گیل:
عباس اهرابی،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان به همراه شورای معاونین این نهاد با حضور در دفتر محمد جلائی،سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با وی دیدار و گفتگو کردند.
به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، محمد جلائی در این دیدار با اشاره به خاطراتی از فعالیت‌های خود در دوران جوانی به عنوان نیروی افتخاری کمیته امداد، گفت: باید با افتخار بگویم که بنده به این نهاد تعلق خاطر داشته و خودم را نیروی این نهاد می دانم.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان، با تاکید بر اینکه فعالیت در این نهاد بواسطه خدمت به عزیزترین افراد، جاذبه دارد، تصریح کرد: از همان ابتدای تاسیس کمیته امداد، بسیاری از نیروهای انقلابی از جمله سرداران شهیدی همچون خوش روش، نظری و مرآت، نیروی افتخاری این نهاد بودند.
وی، کمیته امداد را از نظر انقلابی گری به عنوان الگویی برای سایر نهادها در بخش بهسازی و نوسازی سازمانی دانست و تصریح کرد: با توجه گستردگی و حجم فعالیت بسیار زیاد این نهاد، اما باید اذعان کرد که نیروهای این مجموعه جلائی با اشاره به اینکه یتیم نوازی بسیار ازشمند است، افزود: توجه به یتیم و تکفل امور یتیمان موجب برکات بسیار زیادی در تمامی عرصه های زندگانی خواهد شد.
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان با تاکید بر اینکه تمامی مدیران و مسئولان می بایست در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت‌نام کنند، گفت: کمیته امداد بسترهای لازم بدین منظور را فراهم نموده و مجموعه استانداری هم این مهم را دنبال و پشتیبانی خواهد کرد.
گفتنی است در ابتدای این دیدار، عباس اهرابی “مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گیلان” گزارشی از اهم فعالیت ها و اقدامات این نهاد ارائه کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.