کد خبر : 628
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۱۴

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور:۷۰۰ هزار فرصت شغلی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ایجاد شده است

دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور:۷۰۰ هزار فرصت شغلی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور ایجاد شده است

به گزارش پویشگران گیل: مشاور رئیس‌جمهورو دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با بیان اینکه فرصت های بی‌نظیری اقتصادی و سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه کشور وجود دارد،گفت: حدود ۷۰۰هزار فرصت شغلی در این مناطق ایجاد شده که کمک شایانی به عمران و آبادانی کشور کرده است. حجت‌الله عبدالملکی در

به گزارش پویشگران گیل:
مشاور رئیس‌جمهورو دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور با بیان اینکه فرصت های بی‌نظیری اقتصادی و سرمایه گذاری در مناطق آزاد و ویژه کشور وجود دارد،گفت: حدود ۷۰۰هزار فرصت شغلی در این مناطق ایجاد شده که کمک شایانی به عمران و آبادانی کشور کرده است.
حجت‌الله عبدالملکی در حاشیه دومین روز از نشست مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در قالب شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی این مناطق به میزبانی منطقه آزاد انزلی برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: زمینه‌های سرمایه گذاری در این مناطق بسیار زیاد و بی همتاست اما به درستی اطلاع رسانی نشده است.
وی عنوان کرد: باید فرصت‌های سرمایه گذاری به نحو مطلوب به مسئولان و بویژه سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی اطلاع رسانی شودو از آنها در راستای توسعه منطقه و نیز کشور بهره گرفته شود.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور، ظرفیت و فرصت‌های کسب و کار در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی را فوق العاده بالا دانست و افزود:امروز یک سوم صادرات غیرنفتی و ۷۰ درصد ترانزیت دریایی کشور از طریق مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور انجام می‌شود که همه اینها در عین رونق اقتصادی به رونق اشتغال می انجامد.
وی تصریح کرد: معتقدیم بسیاری از مناطق آزادی که در کشورهای همسایه موفق عمل کرده اند رمز موفقیت‌شان ارائه تصویری مناسب از مناطق آزاد و طرفیت هایشان بوده است و ما در این زمینه کوتاهی کردیم.
وی با اشاره به نشست روابط عمومی های مناطق آزاد و ویژه کشور گفت: هدف از برگزاری این شورا دانش افزایی و هم افزایی بین مدیران روابط عمومی‌های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در راستای اقدامات توسعه این مجموعه هاست.
وی گفت: مدیران روابط عمومی‌ها باید تصویر واقعی از تحولات و اقدامات توسعه ای که در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور درحال وقوع است ارائه دهند، مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ظرفیت جذب بیش از ۱۰میلیارد دلار سرمایه گذاری خارجی و داخلی را دارند که اطلاع رسانی صحیحی در این مورد انجام نشده است.
عبدالملکی عنوان کرد: از این رو در برنامه ۱۴۰۲مناطق آزاد کشور تحقق ۱۰میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی هدف گذاری شده بدین منظور ۳۵۰ بسته سرمایه گذاری خارجی و داخلی در این مناطق طراحی و آماده شده است.
وی از روابط عمومی های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور خواست تا با تلاشی مضاعف جایگاه بین‌المللی مناطق آزاد و ظرفیت هایی که این مناطق در سطح بین المللی می توانند ارائه دهند را به طور جدی‌تری اطلاع رسانی کنند.
دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور اعلام کرد: برنامه برگزاری شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در طول سال بصورت فصلی برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است در این برنامه تعدادی از مدیران روابط عمومی به بیان نقطه نظرات خود در مسائل تخصصی مناطق آزاد پرداختند و در پایان از هفت مدیر روابط عمومی مناطق آزاد و ۲۵ مدیر روابط عمومی مناطق ویژه اقتصادی کشور با اهداء لوح تقدیر شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.