کد خبر : 845
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

برگزاری جلسه بررسی و تشریح شیوه نامه اجرایی کارگروه های تخصصی پدافند غیرعامل 

برگزاری جلسه بررسی و تشریح شیوه نامه اجرایی کارگروه های تخصصی پدافند غیرعامل 

به گزارش پویشگران گیل: جلسه بررسی و تشریح شیوه‌نامه اجرایی کارگروه‌های تخصصی پدافند غیر عامل با حضور مدیرکل پست گیلان، محمدمهدی مظفری کارشناس اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و اعضاء کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل پست گیلان برگزار شد. محمدحسین هوشنگی «مدیرکل پست استان» پست را بزرگترین شبکه گسترده ارتباطی دانست و بر لزوم استفاده از

به گزارش پویشگران گیل:
جلسه بررسی و تشریح شیوه‌نامه اجرایی کارگروه‌های تخصصی پدافند غیر عامل با حضور مدیرکل پست گیلان، محمدمهدی مظفری کارشناس اداره کل پدافند غیرعامل استانداری و اعضاء کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل پست گیلان برگزار شد.
محمدحسین هوشنگی «مدیرکل پست استان» پست را بزرگترین شبکه گسترده ارتباطی دانست و بر لزوم استفاده از ظرفیت پست بعنوان سازمان پیشرو در پایداری ارتباط فیزیکی و کالایی تأکید کرد و اظهار داشت: شرکت پست بعنوان پیشخوان ارائه خدمت و دارا بودن شبکه لجستیک گسترده و سامانه‌های نظارتی، این امکان را دارد نسبت به ساماندهی توزیع کالا در کشور اقدام نموده تا مخاطرات ناشی از عدم نظارت بر حمل کالا  به ویژه تبادلات کالایی در پایانه های مسافری کاهش یابد.
بانک اطلاعاتی GNAF و احراز هویت مکانی از دیگر ابزار نظارتی است که می‌تواند به منظور احصاء و صحت‌سنجی اطلاعات مورد استفاده سازمان‌ها قرار گیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.