کد خبر : 1053
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان:از همه ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی به مشترکین استفاده شود

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان:از همه ظرفیت‌ها برای اطلاع‌رسانی به مشترکین استفاده شود

به گزارش پویشگران گیل: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت:در حوزه مدیریت مصرف و روابط عمومی، عرصه برای کارهای متنوع و ایده های نو بسیار زیاد است و ضروری است با اطلاعات کامل در این حوزه اقدام شود. محمد تقی مهدیزاده در نشست هم اندیشی رابطین روابط عمومی در امورهای اجرایی، بر آمادگی

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان گفت:در حوزه مدیریت مصرف و روابط عمومی، عرصه برای کارهای متنوع و ایده های نو بسیار زیاد است و ضروری است با اطلاعات کامل در این حوزه اقدام شود.
محمد تقی مهدیزاده در نشست هم اندیشی رابطین روابط عمومی در امورهای اجرایی، بر آمادگی لازم برای پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد .
وی خاطرنشان کرد: اهمیت برق در معیشت مردم غیرقابل انکار است و رمز خدمت‌رسانی موثر به مردم همدلی و وفاق برای انجام رسالت و وظایف محوله است .
مهدیزاده ضمن تشکر از زحمات همه رابطین روابط عمومی در امورهای اجرایی در پیک تابستان و زمستان گذشته گفت: از همه تریبون‌ها و ظرفیت های موجود برای اطلاع رسانی به مشترکین استفاده شود.
مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: در حوزه مدیریت مصرف و روابط عمومی، عرصه برای کارهای متنوع و ایده‌های نو بسیار زیاد است و ضروری است با اطلاعات کامل در این حوزه اقدام شود.
وی تاکید کرد: سال گذشته مدیریت هوشمند مصرف از ساختمان ستادی شرکت آغاز شد و باید از سوی رابطین روابط عمومی پایش مصرف برق ساختمان های اداری انجام شود.
مهدیزاده در پایان اظهار داشت:اقناع افکار عمومی و نهادینه‌سازی فرهنگ مدیریت مصرف وظیفه همکاران حوزه اطلاع رسانی است.
جواد لطفی، مدیر دفتر روابط عمومی شرکت توزیع برق گیلان هم ضمن برشمردن اقدامات یکسال اخیر در حوزه های مرتبط کاری، انتظارات و برنامه‌های درخواستی از رابطین این دفتر در امورهای مختلف را ارائه و همچنین حاضرین نیز نظرات و پیشنهادات خود برای فعالیت‌های فصل پیک تابستان پیش رو را بیان کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.