کد خبر : 1102
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲

️با توجه به لغزنده بودن سطح معابر استان گیلان با سرعت مطمئنه حرکت کنید

️با توجه به لغزنده بودن سطح معابر استان گیلان با سرعت مطمئنه حرکت کنید

به گزارش پویشگران گیل: ️با توجه به لغزنده بودن سطح معابر استان گیلان با سرعت مطمئنه حرکت کنید. سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت:پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر استان گیلان مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام

به گزارش پویشگران گیل:
️با توجه به لغزنده بودن سطح معابر استان گیلان با سرعت مطمئنه حرکت کنید.
سرهنگ امیر طالبی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشریح این خبر اظهار داشت:پنج شنبه از ابتدای صبح بار ترافیکی خاصی در معابر استان گیلان مشاهده نگردید و رفت و آمد خودروها به سهولت انجام و ترافیک روانی را شاهد بودیم.
وی افزود: همچنین به دلیل بارش‌های پراکنده در سطح استان شاهد لغزندگی سطح راه‌ها به همین دلیل هستیم که رانندگان می‌بایست در این شرایط بیش از پیش قوانین و مقررات را رعایت و از سرعت و سبقت خودداری نمایند.
سرهنگ طالبی بیان داشت: تیم‌های پلیس راهور استان گیلان در تمامی تقاطع‌ها و معابر و میادین به منظور کنترل سرعت‌ها و سبقت‌ها حضور دارند چرا که برخی رانندگان با دیدن خلوتی معابر برخی رانندگان ممکن است سرعت خودروی خود را بالا برده و باعث حادثه و تصادفات دلخراش شوند.
این مقام انتظامی در پایان گفت:رانندگان در صورت خلوتی معابر و لغزنده بودن سطح معابر می‌بایست از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و می‌بایست با سرعت مطمئنه و حتی کمتر از آن تردد نمایند و آن همان سرعتی است که اگر حادثه‌ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد راننده بتواند خودروی خود را به موقع متوقف و از برخورد پرهیز نماید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.