کد خبر : 1401
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۹

رئیس هیات قایقرانی گیلان:نتایج قایقرانان در مسابقات آسیایی نویدبخش آینده‌ روشن این رشته است

رئیس هیات قایقرانی گیلان:نتایج قایقرانان در مسابقات آسیایی نویدبخش آینده‌ روشن این رشته است

به گزارش پویشگران گیل: رئیس هیات قایقرانی گیلان گفت: نتایج قایقرانان این استان در رقابت‌های آبهای آرام زیر ۲۳سال قهرمانی آسیا، نویدبخش روزهای بهتر و آینده‌ای روشن برای این رشته ورزشی است. علیرضا محمدی اظهار کرد: پنج قایقران گیلانی به همراه تیم ملی جوانان و زیر ۲۳ سال آبهای آرام ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا

به گزارش پویشگران گیل:
رئیس هیات قایقرانی گیلان گفت: نتایج قایقرانان این استان در رقابت‌های آبهای آرام زیر ۲۳سال قهرمانی آسیا، نویدبخش روزهای بهتر و آینده‌ای روشن برای این رشته ورزشی است.
علیرضا محمدی اظهار کرد: پنج قایقران گیلانی به همراه تیم ملی جوانان و زیر ۲۳ سال آبهای آرام ایران در رقابتهای قهرمانی آسیا در ازبکستان حضور یافتند که سرانجام این قایقران موفق به کسب ۱۶ مدال رنگارنگ شدند.
وی افزود: در جریان این رقابت‌ها قایقرانان شایسته استان هشت مدال طلا، چهار مدال نقره و چهار مدال برنز کسب کردند و اگر برخی از آنان دقت و تمرکز بیشتری داشتند، به طور حتم تعداد مدالهای پاروزنان گیلانی افزایش می‌یافت.
وی ادامه داد: در این دوره الناز شفیعیان قایقران برجسته و ملی پوش گیلانی در رده سنی زیر ۲۳ سال و در رشته‌های مختلف موفق به کسب پنج مدال طلا و یک مدال نقره شد تا یکی ار ستاره‌های این رقابت‌ها شناخته شود.
وی اضافه کرد: نرجس کارگرپور دیگر قایقران ارزنده این استان سه مدال طلا، عباس حسینی دیگر پاروزن شایسته این استان ۲ مدال برنز و یزدان زراعتکار دیگر قایقران شایسته گیلانی حاضر در این مسابقات یک مدال برنز در رده سنی زیر ۲۳ سال کسب کردند.
رئیس هیات قایقرانی گیلان بیان کرد: همچنین داریوش محمدی دیگر ورزشکار شایسته گیلانی حاضر در این مسابقات در رده سنی جوانان و در رشته‌های مختلف توانست سه مدال نقره و یک مدال برنز را برای کشور و استان گیلان به ارمغان بیاورد.
وی در خصوص موفقیت چشمگیر بانوان قایقران گیلانی در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا اشاره و خاطرنشان کرد: این قایقرانان از تجربه کافی برخوردار بودند و توانستند در این مسابقات از تجربیات گرانبهای خود استفاده کنند و مدال‌های ارزشمندی را تصاحب کنند.
محمدی اظهار کرد:اما قایقرانان گیلانی حاضر در بخش مردان برای اولین بار بود که در میدانهای بین‌المللی حضور می‌یافتند و مسابقات قهرمانی آسیا نخستین تجربه مهم آنان بود که به طور حتم اگر تمرکز بیشتری داشتند، مدال‌های مرغوب‌تر و بیشتری کسب می‌کردند.
وی افزود: به هرحال سطح کیفی مسابقات قهرمانی آسیا بالاست و با توجه به نتایج کسب شده تلاش قایقرانان ملی پوش گیلانی راضی‌کننده بود و با توجه به این نتایج می‌توانیم برای حضور قایقران و یا قایقرانانی از گیلان در بازی‌های آسیایی و المپیک آینده امیدوار باشیم.
رئیس هیات قایقرانی در ادامه گفت:برای موفقیت بیشتر باید نقاط قوت و ضعف این دوره از رقابت‌ها بررسی، مشخص و برطرف شود تا در مسابقات آتی بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم.
محمدی خاطرنشان کرد:گیلان یکی از قطب‌های برتر قایقرانی به خصوص در رشته آبهای آرام است که ورزشکاران این استان همواره حضور چشمگیری در تیم‌های ملی این رشته دارند و مدال‌ها و مقام‌های ارزنده‌ای را نیز کسب می‌کنند.
رقابتهای قایقرانی آبهای آرام زیر۲۳ سال و جوانان قهرمانی آسیا از هفته گذشته با حضور زبده‌ترین قایقرانان این رشته در ازبکستان آغاز شد و روز گذشته خاتمه یافت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.