کد خبر : 1595
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

با حضور معاون وزیر صمت؛ یک واحد تولیدی روکش ملامینه در رشت‌ به بهره‌برداری رسید

با حضور معاون وزیر صمت؛ یک واحد تولیدی روکش ملامینه در رشت‌ به بهره‌برداری رسید
بالغ بر سه هزار واحد تولیدی و صنعتی با ظرفیت اشتغال ۴۴ هزار نفر در 33 منطقه و شهرک صنعتی استان گیلان استقرار دارند.

به گزارش پویشگران گیل:
یک کارخانه تولید روکش ملامینه ام‌دی‌اف و اچ‌دی‌اف در آیینی با حضور معاون وزیر صمت و جمعی از مسئولان استان گیلان در رشت مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
بخش نخست توسعه‌ای این کارخانه محصولات روکش ملامینه ام‌دی‌اف و اچ‌دی‌اف که در شهرک صنعتی سپیدرود رشت ساخته شده است، ظرفیت تولید سالیانه هفت هزار و 800 مترمربع محصول را دارد.
این واحد تولید محصولات با روکش ملامینه که برای ساختش 2 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است و بخش دیگر آن تا سه ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد شد، با ظرفیت تولید سالانه 200 هزار مترمکعب برای 15نفر فرصت شغلی جدید ایجاد کرده است.
معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت در حاشیه افتتاح این کارخانه بررسی چالش‌ها و رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی را در صدر امور این وزارتخانه برشمرد و گفت: گیلان از اقلیمی مناسب در حوزه گردشگری برخوردار است و در کنار آن ظرفیت‌های صنعتی قابل اعتنا دارد که برای اعتلای چنین ظرفیتی و توسعه صادرات غیرنفتی این استان باید بیشتر تلاش شود.
محمدمهدی برادران همچنین با اشاره به بازدید از سه واحد صنعتی پارس خزر، ایران رادیاتور و ریسندگی گیلان،حل مشکلات و برطرف کردن چالش‌های برخی از واحدهای تولیدی صاحب نام که موجب اعتبار صنعت کشور و اشتغال پایدار هستند را از اولویت‌های این وازرتخانه عنوان کرد.
در مجموع نزدیک به سه هزار واحد تولیدی و صنعتی با ظرفیت اشتغال ۴۴ هزار نفر در 33 منطقه و شهرک صنعتی استان گیلان استقرار دارند که از این تعداد بیش از 100 واحد صنعتی در زمینه تولید انواع ورق‌های فشرده چوبی مانند نئوپان، ام‌دی‌اف، اچ‌دی‌اف و هایگلاس در حال فعالیت هستند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.