کد خبر : 5185
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان: شهرستان املش در صدور سند در شهرها و روستا رتبه اول را دارد

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان: شهرستان املش در صدور سند در شهرها و روستا رتبه اول را دارد
سهمیه گیلان برای صدور سند در سال 1402بالغ بر6 هزار برگ سند است.

به گزارش پویشگران گیل: مدیرکل بنیاد مسکن استان در آیین تحویل 160هزار جلد سند روستایی و شهرهای زیر 25هزار جمعیت با محوریت شهرستان املش، گفت: شهرستان املش نسبت 17شهرستان استان در صدور سند در شهرها و روستا رتبه اول را دارد که تقریبا 200 درصد از سهمیه تخصیص داده شده را محقق کرد.
حامد دائمی با اشاره با اینکه نهضت صدور سند همچنان ادامه دارد، یادآور شد: در دهه فجر سال گذشته بالغ بر 158هزار و 500 جلد سند روستایی به مردم تحویل داده شد و در دوماهه پایانی سال گذشته با همکاری ثبت و اسناد توانستیم 1500جلد سند دیگر آماده کنیم و تحویل صاحبانشان داده خواهد شد.
وی افزود: سهمیه گیلان برای صدور سند در سال 1402بالغ بر6 هزار برگ سند است که امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته فراتر از سهمیه استان صدور سند انجام شود.
مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان گفت: از اقدامات مهمی که امسال بنیاد مسکن پیگیر آن خواهد بود ماده ۴ در تثبیت مالکیت است.
وی در مورد نهضت مسکن روستایی گفت: سهمیه گیلان در سال‌های 1400 و 1401 بالغ بر 9 هزار واحد بود که تا الان بیش از 9 هزار 639 متقاضی شناسایی و به بانک‌های عامل معرفی شدند و 8 هزار واحد عملیات اجرایی آغاز شد.
دائمی افزود: از محل حساب 100 نیز 2414 واحد مسکن روستایی را تحویل خواهیم داد.
وی در مورد قیر رایگان به روستاییان نیز اظهار کرد: در سال گذشته 141 میلیارد در 105 روستا تعریف پروژه شده است و برای سال جدید نیز 196 میلیارد اعتبار قیر گرفته شده است.
دائمی در مورد اجرای طرح هادی گفت: در اجرای طرح هادی شاخص ما 52 درصد است که نسبت به پایان سال 1400 که 48 درصد بود توانستیم ۵ درصد افزایش در اجرای طرح هادی داشته باشیم و در مقام‌سازی مسکن روستایی57 درصد است که ۶ درصد نسبت به شاخص کشوری استان گیلان بالاتر است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.