کد خبر : 5447
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴

مدیرکل ارشاد گیلان: اهالی رسانه نقش موثری در جذب سرمایه‌گذار دارند

مدیرکل ارشاد گیلان: اهالی رسانه نقش موثری در جذب سرمایه‌گذار دارند
گیلان با داشتن فرهنگی کهن و غنی و همچنین با وجود مردم فهیم، مستعد انجام رویدادهای بزرگ است که با حضور سرمایه‌گذاران ، به طور حتم این استان در بخش‌های مختلف رشد و توسعه چشمگیری خواهد یافت.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: اهالی رسانه این استان مشاوران امین و صدیق مدیران دولتی هستند که می‌توانند کمک‌های شایانی را برای جذب سرمایه‌گذار داشته باشند.
رضا ثقتی در دیدار اهالی رسانه استان گیلان با نماینده ولی فقیه در این استان در رشت اظهار کرد: با توجه به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در جامعه انتظار داریم که این قشر در سایه همدلی و وفاق در جذب سرمایه‌گذار تلاش وافری را انجام دهند.
وی افزود: خوشبختانه استان گیلان با داشتن فرهنگی کهن و غنی و همچنین با وجود مردم فهیم، مستعد انجام رویدادهای بزرگ است که با حضور سرمایه‌گذاران ، به طور حتم این استان در بخش‌های مختلف رشد و توسعه چشمگیری خواهد یافت.
ثقفی به فعالیت رسانه ها در جاامعه نیز اشاره و بیان کرد: باور ما این است که اهالی رسانه پیامبران آگاهی بخش جامعه و تریبون افکار عمومی در جامعه و مورد اعتماد و امین اقشار مختلف مردم نیز هستند.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد:در مجموعه ارشاد نیز یک رویکرد را دنبال می‌کنیم که سطح کیفی خبرنگاران بیشتر ارتقا یابد و با شعار “حرفه ای شو” این کار را دنبال می‌کنیم تا گامی اساسی در حرفه‌ای تر شدن اهالی رسانه برداریم.
ثقتی بیان کرد: در این راستا اساتیدی از گیلان و همچنین از سایر استان‌ها را برای آموزش اهالی رسانه در گیلان به‌کار خواهیم گرفت تا سطح کیفی خروجی‌های ما در تولید خبر و سایر فعالیت‌های رسانه‌ای ارتقای بیشتری یابد.
وی در خاتمه اظهار کرد: با وجود اینکه اهالی رسانه استان گیلان بسیار زبده، با تجربه و خلاق هستند اما خلاء‌هایی در برخی از موارد داریم که با این امر و با حضور اساتید برجسته ،این خلاءها در حوزه‌های مختلف پر خواهد شد.
آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت غروب یکشنبه با اهالی رسانه استان گیلان دیدار کرد که در این دیدار مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان نیز حضور داشتند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.