کد خبر : 10062
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: بیش از ۳۹ هزار کیلومتر خطوط گاز در گیلان نشت یابی شد

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان: بیش از ۳۹ هزار کیلومتر خطوط گاز در گیلان نشت یابی شد

به گزارش پویشگران گیل: شرکت گاز استان گیلان در سال1401بیش از39 هزار کیلومتر خطوط گاز در استان را مورد بازرسی و نشت یابی قرار داده است. عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با این خبر اظهار داشت: شرکت گاز گیلان عملیات نشت یابی از خطوط گاز استان را در سال1401در همه مناطق استان

به گزارش پویشگران گیل:
شرکت گاز استان گیلان در سال1401بیش از39 هزار کیلومتر خطوط گاز در استان را مورد بازرسی و نشت یابی قرار داده است.
عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با این خبر اظهار داشت: شرکت گاز گیلان عملیات نشت یابی از خطوط گاز استان را در سال1401در همه مناطق استان به انجام رسانده و 100 درصد ایستگاه‌ها، شیرها، شبکه‌ها و خطوط توزیع گاز در استان مورد بازرسی قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه همه مراحل و عملیات نشت یابی توسط تجهیزات و سیستم های به روز و استاندارد انجام می شود، اظهار داشت: این شرکت با برنامه ریزی و زمانبندی مناسب تلاش می‌کند تا با به روز نگه داشتن سیستم نشت یابی و اجرای دقیق برنامه تدوین شده با توجه به اقلیم جغرافیایی و شرایط جوی در طول سال، ضریب ایمنی تاسیسات گاز را در بالاترین حد ممکن حفظ کند.
جمال نیکویی با اشاره به توسعه گازرسانی و افزایش روزافزون طول خطوط تغذیه و شبکه توزیع گاز، بر بازرسی از تاسیسات و خطوط گاز تاکید کرد و گفت: بازرسی مستمر از تأسیسات و خطوط گاز درجهت حفظ ایمنی و پایداری جریان گاز مشترکین از الزامات و اهداف بسیار مهم این شرکت است.
مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در ادامه افزود: علاوه بر نشت‌یابی خطوط گاز، در سال گذشته یک هزار و 419 مورد نشت‌یابی از ایستگاه‌ها و بیش از 835هزار مورد نشت‌یابی از علمک‌ها و انشعابات گاز در استان به ثبت رسیده است.
وی در خاتمه اظهار داشت: شرکت گاز برای حفظ ایمنی و پایداری خطوط، کلیه تاسیسات گاز را تا درب منازل مردم و مشترکین مورد بازرسی و نشت یابی قرار می‌دهد و مسئولیت حفظ ایمنی در داخل منازل بر عهده مشترکین می‌باشد و لازم است تا مصرف کنندگان گاز طبیعی هرچند وقت یکبار با بررسی وسایل گازسوز، اتصالات و دودکش‌ها، ایمنی منازل خود را تضمین نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.