کد خبر : 5979
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۶

مدیر مرکز پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان: بیش از ۶۰۰ ساعت ارائه خدمات به دستگاه‌های اجرایی استان گیلان

مدیر مرکز پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان: بیش از ۶۰۰ ساعت ارائه خدمات به دستگاه‌های اجرایی استان گیلان
اطفاء حریق، سم پاشی، آبرسانی و رفع آبگرفتگی از جمله موضوعاتی هستند که مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در1401 به هموطنان و دستگاه‌های اجرایی استان خدمات ارائه کرده است.

به گزارش پویشگران گیل:
مدیر مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: در مجموع بیش از 600 ساعت، توسط این مرکز به دستگاه‌های اجرایی استان در سال 1401خدمات ارائه شده است.
به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، احمد غفارزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود در بنادر، به منظور هم افزایی به دیگر دستگاه های اجرایی استان گیلان اهتمام می‌ورزد.
وی افزود: اطفاء حریق، سم پاشی، آبرسانی و رفع آبگرفتگی از جمله موضوعاتی هستند که مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در1401 به هموطنان و دستگاه‌های اجرایی استان خدمات ارائه کرده است.
مدیر مرکز HSE، آتشنشانی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان خاطرنشان کرد: مجموع ساعت کارکرد خودروهای اعزامی 202 خودرو ساعت و مجموع ساعت کارکرد نفرات اعزامی نفر 696 نفر ساعت بوده است.
غفارزاده تیر ماه سال 1401 را بیشترین تعداد ارائه خدمات به دستگاه‌های اجرایی استان گیلان بیان کرد و گفت: در این ماه بیش از 80 نفر به 24 ماموریت اعزام شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.