کد خبر : 16099
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹

جهانبخش آرمان:سرانه ورزشی گیلان در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت

جهانبخش آرمان:سرانه ورزشی گیلان در سال ۱۴۰۱ افزایش یافت
جهانبخش آرمان:سه سالن ورزشی در صومعه سرا ، سالن زورخانه ای لنگرود، چمن مصنوعی در شهرستان شفت در ایام‌الله دهه فجر به بهره برداری رسید.

به گزارش پویشگران گیل :
جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به عملکرد عمرانی این اداره کل در سال گذشته گفت:سرانه ورزشی استان گیلان در سال 1401 افزایش داشته است.
جهانبخش آرمان مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ضمن تبریک سال نو و تقارن ماه مبارک رمضان با سال جدید در گفتگویی در خصوص عملکرد این اداره کل در سال 1401 اظهار داشت:در حوزه عمرانی عملکرد اداره کل ورزش و جوانان استان با عنایت و حمایت‌های مقام عالی وزارت جناب آقای دکتر سجادی و همچنین حمایت های استاندار محترم گیلان و تلاش‌های شبانه روزی همکاران، موجب اتفاقات خوبی در این زمینه در استان گردید.
وی افزود: 15 طرح عمرانی در سال 1401با اعتباری بالغ بر 123 میلیارد تومان به بهره برداری رسید و مهمترین آنها افتتاح و بازسازی اماکن ورزشی در استان بود که نیاز ورزشکاران و باشگاه‌های مختلف و تیم هاست.
آرمان اضافه کرد:اهم این موارد، بازسازی و استانداردسازی زمین مرحوم سیروس قایقران در بندرانزلی بود که با صعود تیم ملوان بندرانزلی می‌طلبید که ورزشگاه مذکور استاندارد سازی و تجهیز و برای بازی تیم های لیگ برتر در آن آماده شود.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد:چمن طبیعی ورزشگاه عضدی رشت که از مطالبات بحق هواداران دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و داماش گیلان بود در آستانه افتتاح قرار دارد. همچنین نصب صندلی‌ها و بازسازی کامل ورزشگاه صورت گرفته که ان شاءالله دو تیم می‌توانند بازی های خود را در آنجا برگزار کنند.
آرمان گفت: تجهیز و بازسازی ورزشگاه تیم‌های شهرداری آستارا ، چوکای تالش و آزادی فومن و سایر اماکن ورزشی منجمله چمن مصنوعی ورزشگاه تختی سیاهکل ،سالن شهید ساغری و ورزشگاه لوشان، سالن انقلاب فومن و شهدای لنگرود و بازسازی مجدد 47 مکان و سالن ورزشی از اهم موارد در حوزه عمرانی است.
وی اظهار کرد:هفت استخر راکد و رها شده در 7 شهرستان گیلان بازسازی ، تجهیز و به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: سه سالن ورزشی در صومعه سرا ،سالن زورخانه ای لنگرود، چمن مصنوعی در شهرستان شفت در ایام‌الله دهه فجر به بهره برداری رسید.
جهانبخش آرمان عنوان کرد:امیدواریم با بهره‌برداری از این اماکن ورزشی و افزایش سرانه ورزشی در گیلان آینده درخشانی برای ورزشکاران با استعداد استان رقم بخورد.
وی همچنین در زمینه ورزشکاران گیلانی گفت:163 ورزشکار گیلانی در میادین بین المللی مدال های رنگارنگی را برای کشورمان استان به ارمغان آوردند که از این ورزشکاران با حضور مقام عالی وزارت و همچنین استاندار محترم گیلان، بنده سایر مسوولین استان تجلیل گردید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.