کد خبر : 16107
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۱

سرمربی ملوان:مستحق شکست بودیم

سرمربی ملوان:مستحق شکست بودیم
مازیار زارع:از فردا تمرینات خود را با جدیت و تلاش بیشتری دنبال کنیم و به فکر بازی آینده خود باشیم.

به گزارش پویشگران گیل :
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: در دیدار برابر هوادار تهران مستحق شکست بودیم و تیم هوادار بهتر از ما ظاهر شد.
مازیار زارع پنجشنبه ‌شب در نشست خبری پس از بازی تیمهای فوتبال ملوان و هوادار تهران در بندرانزلی اظهار کرد: تیم فوتبال هوادار تهران در نیمه اول تیم برتر میدان و مستحق پیروزی در این بازی نیز بود.
وی افزود:در نیمه دوم گرچه بازی را در اختیار و کنترل داشتیم اما با توجه به دفاع فشرده تیم هوادار نتوانستیم موقعیت‌های گلزنی چندانی را به وجود بیاوریم و در نقطه مقابل نیز تیم هوادار هم چشم به ضدحملات دوخته بود.
سرمربی تیم فوتبال ملوان ادامه داد:در نیمه دوم برای دستیابی به گل مساوی و حتی برای رسیدن به گل برتر، تعویض‌هایی را انجام دادیم اما متاسفانه نتوانستیم به هدف دست یابیم و در نهایت متحمل یک شکست خانگی شدیم.
وی اضافه کرد: در این دیدار بازیکنان تیم فوتبال هوادار تلاش بیشتری داشتند و تمرکز آنان بر بازی بهتر بود و ما هم باید تلاش بیشتری انجام دهیم تا روند کسب نتایج بد ما خاتمه یابد و بتوانیم نتایج قابل قبولی را در ادامه رقابتهای لیگ برتر کسب کنیم.
زارع بیان کرد: البته این بازی تمام شد و باید از فردا تمرینات خود را با جدیت و تلاش بیشتری دنبال کنیم و به فکر بازی آینده خود باشیم تا با تمرینات بیشتر، بتوانیم با آمادگی کامل در زمین حضور یافته و نتایجی را کسب کنیم که مورد رضایت هواداران باشد.
وی در خاتمه گفت: باید ابتدا لیگ فصل جاری را با کسب رتبه خوب به اتمام برسانیم و برای سال آینده نیز هیات مدیره باشگاه تصمیم‌گیری کند که چه اهدافی را دنبال خواهد کرد.
تیمهای فوتبال ملوان و هوادار تهران پنجشنبه‌شب در هفته بیست و چهارم رقابتهای فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی مقابل هم قرار گرفتند که در نهایت تیم هوادار تهران با نتیجه 2 بر یک حریف خود را شکست داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.