کد خبر : 15280
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد: افزایش 11 درصدی ورود خودرو به گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان خبر داد: افزایش 11 درصدی ورود خودرو به گیلان
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان:از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود یک میلیون خودروی مسافرین از گیلان خارج شدند.

به گزارش پویشگران گیل :
غلامعلی نیک فهم با اشاره به استقبال کم نظیر مسافران نوروزی از گیلان، اظهار کرد: گیلان مهد تمدن،تاریخ و قطب گردشگری کشور تلقی می‌شود و از این رو مورد استقبال ویژه مسافرین قرار می‌گیرد.
وی از ثبت 2 و میلیون 200 هزار تردد در راه‌های مواصلاتی گیلان خبر داد و افزود: براساس داده‌های آماری این تعداد تردد وسیله نقلیه از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون در راه‌های گیلان صورت گرفته است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از ورود یک میلیون و 200 هزار خودرو به این استان خبر داد و اضافه کرد: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود یک میلیون خودروی مسافرین از گیلان خارج شدند.
نیک فهم ادامه داد: این داده آماری ورود و خروج مسافرین، در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته شاهد افزایش 12درصدی در ورود به استان و 16 درصدی در خروج از استان هستیم.
وی با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی بیشترین میزان ورودی از طریق با 600 هزار خودرو صورت گرفته است، افزود: محور رامسر – چابکسر با خروج 347 هزار خودرو در جایگاه بعدی قرار دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان ادامه داد: بر اساس داده‌های آماری بیشترین میزان خروجی از طریق محور آزادراه رشت – قزوین با میزان تردد 260 هزار خودرو نقلیه بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.