کد خبر : 20580
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۹

استاندار گیلان در یادواره شهدای دیوشل لنگرود:

راه شهدا مشعلی خاموش نشدنی است

راه شهدا مشعلی خاموش نشدنی است
عباسی:امروز شناخت کسانی که در جبهه باطل تلاش دارند خون افراد بی‌گناه را بر زمین بریزند برای مردم روشن و شفاف شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی پویشگران گیل:

اسدالله عباسی در یادواره شهدای والامقام دیوشل و شهدای گمنام و مدافع حرم شهرستان لنگرود ضمن عرض تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س)، با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به غزه و حادثه تروریستی شهرستان راسک، افزود: امروز شهید حسن بابانیا که در آن حادثه تروریستی به درجه رفیع شهادت نائل شد همراه ۶ شهید گمنام در این استان تشییع شدند؛ وظیفه ای که شهدا بر عهده ما گذاشته اند در شرایط کنونی بسیار حائز اهمیت است.
نماینده عالی دولت در گیلان تاکید کرد: راه این شهدا باید به جوانان و نوجوانان شناسانده شود.
وی تصریح کرد: شجاعت، فداکاری، تقوا و از خود گذشتگی این شهیدان که راه رستگاری را انتخاب کردند و به امام زمان(عج) خود لبیک گفتند باید به نسل جوان شناسانده شود.
عباسی بیان کرد: شهدا جان خود را فدا کردند تا پرچم ایران اسلامی و اسلام ناب محمدی(ص) باقی بماند و آموزه های دینی به نسل‌های آینده منتقل شود.

 *نگاه مثبت کشورها از جمله روسیه به ایران اسلامی مشهود است

استاندار گیلان در ادامه با اشاره به سفر اخیر خود به کشور روسیه گفت: این سفر براساس سیاست‌های کلی اقتصاد دریامحور که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده و برای استفاده از ظرفیت‌های دو کشور انجام شد.
عباسی ادامه داد: در این سفر نگاه مثبت  کشورها از جمله روسیه به ایران اسلامی مشهود بود.
وی اظهار کرد: این عزت، اقتدار و نام ایران اسلامی که زبانزد جهانیان است به مدد خون شهدا و صبر و بردباری خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بصیرت و ولایتمداری مردم بدست آمده است.
استاندار گیلان گفت: امروز در شرایطی کشور را اداره می کنیم که دشمن دست از ترور افراد نکشیده است.
وی ادامه داد: این دسیسه ها و ترورها از زمان امیر المومنین (ع) وجود داشته و این راه همواره باز مانده است؛ ما باید با حفظ این راه همواره در صحنه حضور داشته باشیم و اجازه نفوذ به دشمن فریبکار را ندهیم.
وی تصریح کرد: دشمنان به‌دنبال فاصله انداختن و شکاف بین نسلی با استفاده از مسائل فرهنگی هستند اما ما باید از همه ظرفیت‌ها و امکانات به درستی برای مقابله با آنها استفاده کنیم.
استاندار گیلان اضافه کرد: با توجه به دستاوردهایی که در بعد سیاسی، امنیتی و اقتصادی و سایر امور کسب کرده ایم می‌توان ادعا کرد بنا به فرمایشات مقام رهبری به قله نزدیک شده‌ایم.
عباسی با اشاره به تحریم‌های ناجوانمردانه و هجمه های فرهنگی دشمنان افزود: دشمنان تلاش دارند بین کشورهای مسلمان تفرقه ایجاد کنند اما در ایران اسلامی به محوریت ولی فقیه توانسته ایم محکم ایستادگی  و درخت تنومند انقلاب اسلامی را ثمربخش کنیم.
وی گفت: مردم پرتلاش منطقه دیوشل و لنگرود در بخش های چای و برنج در طول سالیان گذشته و حال با فراز و نشیب‌هایی بسیاری روبرو بوده اند اما همواره پای انقلاب ماندند و  سختی ها موجب نشد آنچه با خدا معامله کردند را با مسایل دنیوی ارتباط دهند.
وی اضافه کرد: بدانید دولت مردمی و انقلابی همه تلاش خود را خواهد داشت تا در تولید، کشاورزی و صادرات موفق عمل کند.
نماینده عالی دولت در گیلان بیان کرد: در سفر به روسیه و استان‌های مختلف آن بسیاری از توانمندی‌های استان و کشور را به کشورهای منطقه شناساندیم و تلاش داریم محصولات صادرات محور را در اقتصاد دریا و در کشتی سازی و بنادر شکوفا کنیم.
وی اظهار کرد: دولت سیزدهم در بخش مسکن و اشتغال تمام تلاش خود را به‌کار گرفته است تا بتواند رضایت مردم را فراهم کند.

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.